Ga naar inhoud

externe HDD


Aanbevolen berichten

Hoi iedereen,

met dit topic wilde ik even iets weten :hmmmm:

Ik ben namelijk van plan een externe HDD te kopen om mijn pc'tje eens te back-uppen.

Hij heeft inmiddels zijn 1e verjaardag gevierd, en het lijkt me uiterst verstandig dit te doen.

Verder zou ik het ding mss ook gebruiken als mediabibliotheekje (lees film/muziek-opslagplaats) maar dat houdt niet veel in, het is voornamelijk voor dat backuppen.

Op cd-rommetjes backuppen is nogal :thumpdown::thumpdown::argh:

Graag dus voorstellen van merken, modellen, mensen die ervaring hebben met hun HDD (goede of slechte) , ...

Ik denk aan 500GB (want 1TB krijg ik toch nooit vol :P)

Alvast bedankt.xD

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ikzelf gebruik voor o.a. mijn back- ups een behuizing (klik erop) waar ik zelf een harde schijf[/url] (klik erop) in plaats.

Is je harde schijf stuk of wil je een grotere hoef je enkel je behuizing te openen en te vervangen wat heel eenvoudig gaat.

Ook heb je een dockingstation (klik erop) waar je op een heel gemakkelijke manier je harde schijf kan in plaatsen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

De oudste WD My Passport die hier in dienst is, is ondertussen toch wel zo'n kleine 60 maanden oud en werkt nog altijd perfect.

Dat geloof ik best maar linkje Bergkid toont er wel 1 met een USB3 uitgang en ik denk niet dat die er toen al was hoor.xD

Als blijkt dat Bergkid er toch eentje in zijn bezit heeft van +60 maanden dan trek ik al mijn woorden in en eet ik gras.

@doedelzak123

Zelf heb ik DEZE al even in gebruik en ook dat naar alle tevredenheid moet ik zeggen,niet zo draagbaar als die van Asus en Bergkid helaas maar is voor mij ook niet van toepassing.

aangepast door Jean-Pierre
Link naar reactie
Delen op andere sites

Dat geloof ik best maar linkje Bergkid toont er wel 1 met een USB3 uitgang en ik denk niet dat die er toen al was hoor.xD

Als blijkt dat Bergkid er toch eentje in zijn bezit heeft van +60 maanden dan trek ik al mijn woorden in en eet ik gras.

Ik refereerde ook niet naar bergkid zijn linkje...ik had het over de oudste WD die hier in dienst is...link naar de WD's die hier gebruikt worden staat in post 3...:P

Een WD USB 3.0 is inderdaad wel de volgende geplande aankoop...kwestie van zelf te ervaren of die "USB 3.0 10 x faster"-stickers al dan niet hun belofte nakomen... ;-)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.