Ga naar inhoud

Meerdere Bestanden Tegelijkertijd Downloaden


Gast SWAT4

Aanbevolen berichten

Dit heeft eerlijk gezegd niet meteen iets te maken met het feit dat men jou wil laten betalen, maar wel met het geven van een correcte oplossing.

Zoals reeds aangehaald geeft het werken met proxy-servers de nodige vertraging en er zijn ook sites die detecteren of je al dan niet met een IP-maskeerder werkt.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dat is ook een mogelijkheid inderdaad. Alleen zocht ik eigenlijk iets zoals mijn eerste post, iets wat in de buurt komt als u snapt wat ik bedoel.. Er schoot me trouwens net iets te binnen, maar ik weet niet zeker of dat zal werken :

Je beschikt over meerdere computers ( 4 ) op 1 netwerk. Met computer 1 download je Part 1. Op Computer 2 start je de IP-Hider Software op en download je Part 2, en zodoende met de overige 2 computers.

Is het dan mogelijk om de bestanden te downloaden zonder de melding te krijgen dat op hetzelfde IP-Adres al een bestand wordt gedownload of dat je 30 minuten moet wachten ?

Want stel het is gelukt dan hoef je alleen maar via netwerk verbinding te maken met de andere computers en de gedownloade bestanden op jouw eigen computer zetten.

Als u of iemand ander nog een idee/(mogelijke) oplossing heeft dan hoor ik het graag ( mocht deze manier ook niet werken ).

Dit gaat ook niet lukken en wel om dezelfde reden die ik al aangaf in post nr2.

Het is enkel het ip dat jouw router krijgt van je provider dat in de "buitenwereld" gekend is, ongeacht hoeveel pc's er achter de router zitten. Naar het internet toe hebben dus alle pc's hetzelfde ip.

De opstellingen die je zelf vooorstelt, werken niet in de praktijk.

De oplossing die wij hebben voorgesteld (betalend account nemen), valt bljkbaar niet in goede aarde bij jou.

Verder mogen wij volgens de forumregels geen hulp bieden bij het zoeken naar illegale of twijfelachtige software of het gebruik ervan.

Het is niets persoonlijk maar als forum kunnen wij geen risico's nemen.

Met vragen over legitieme zaken ben je uiteraard steeds welkom en daar zullen wij je met plezier bij helpen

Wat ons betreft eindigt deze discussie hier.

Je mag dit onderwerp zelf afsluiten, anders doen wij het wel voor jou.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dan zal ik de discussie maar sluiten. Wel allemaal heel erg bedankt voor de tijd die jullie hierin hebben gestoken om mij te kunnen helpen. Ik waardeer dit heel erg.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.