Ga naar inhoud

Meerdere Bestanden Tegelijkertijd Downloaden


Gast SWAT4

Aanbevolen berichten

Hallo,

Ik zeg het bij voorbaat al, het is eerder een vraag dan een probleem.

Meestal download ik bestanden van verschillende websites, zoals megaupload, Fileserve, Filesonic etc. Ook zijn het vaak grote bestanden, waardoor je dus meerdere "Parts" ( Delen van het bestand ) moet downloaden.

Het nadeel is dat als je geen Premium bent dat je bijvoorbeeld 30 minuten moet wachten om de volgende Part te downloaden.

Mijn vraag is dus, als je nou een IP Hider software gebruikt is het dan mogelijk om wel meerdere bestanden tegelijkertijd te kunnen downloaden ?

Bijvoorbeeld : je bent een bestand aan het downloaden ( Part 1 ). Daarna start je de software op en verander je je IP-adres ( Tijdens het downloaden van Part 1 ).

Vervolgens ga je naar de downloadlink voor Part 2 en download je het bestand zonder dat je de melding krijgt dat je op je huidige IP-Adres al een bestand aan het downloaden bent of dat je moet wachten om Part 2 te downloaden.

Is dit mogelijk ? Zo ja dan hoef ik verder geen hulp om de juiste software te vinden ( Niet dat ik de hulp niet waardeer, maar ik weet namelijk niet of je op dit Forum ook Software mag plaatsen/aanraden ).

Alvast bedankt

post-24814-1417704493,1719_thumb.jpg

aangepast door SWAT4
Link naar reactie
Delen op andere sites

Bijvoorbeeld : je bent een bestand aan het downloaden ( Part 1 ). Daarna start je de software op en verander je je IP-adres ( Tijdens het downloaden van Part 1 ).

Vervolgens ga je naar de downloadlink voor Part 2 en download je het bestand zonder dat je de melding krijgt dat je op je huidige IP-Adres al een bestand aan het downloaden bent of dat je moet wachten om Part 2 te downloaden.

Ik vrees dat dit niet zal lukken. Je zou dan het IP moeten wijzigen dan je van je provider krijgt.

Als je IP verandert tijdens het downloaden, loop je het risico dat de download stopt omdat het IP van bestemming (jouw ip dus) niet meer klopt/bestaat.

ik weet namelijk niet of je op dit Forum ook Software mag plaatsen/aanraden

Zolang het nuttige software is die niet gebruikt wordt voor illegale zaken, kan je deze posten in de rubriek Software uploads

Link naar reactie
Delen op andere sites

Bedankt voor uw duidelijke antwoord. Dit is dus ook geen oplossing. Ik zit hier al jarenlang mee en ik heb er tot nu toe nog niets voor kunnen vinden.

Heeft u/iemand anders hier misschien een oplossing voor ? Dat zou mij echt enorm veel schelen.

Dank bij voorbaat.

Over de pagina Software Uploads, daar wist ik wel van maar ik bedoelde eigenlijk of ook Software zoals IP Hiders etc. er ook op mocht staan. Ik weet het niet zeker, het is niet iets illegaals of iets dergelijks dus ik dacht ik vraag het maar even.

aangepast door SWAT4
Link naar reactie
Delen op andere sites

Dergelijks software hebben wij liever niet. De software op zich kan dan wel legaal zijn maar deze wordt meestal toch gebruikt om minder "propere" zaken te doen en daar kunnen en willen wij niet aan meewerken.

Je zou kunnen op zoek gaan naar gelijkgezinden om een "premium" account te openen en de kosten te delen.

Bij ons op het werk zijn er enkele collega's die dit doen en ze zijn er best tevreden over.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dat is ook een mogelijkheid inderdaad. Alleen zocht ik eigenlijk iets zoals mijn eerste post, iets wat in de buurt komt als u snapt wat ik bedoel.. Er schoot me trouwens net iets te binnen, maar ik weet niet zeker of dat zal werken :

Je beschikt over meerdere computers ( 4 ) op 1 netwerk. Met computer 1 download je Part 1. Op Computer 2 start je de IP-Hider Software op en download je Part 2, en zodoende met de overige 2 computers.

Is het dan mogelijk om de bestanden te downloaden zonder de melding te krijgen dat op hetzelfde IP-Adres al een bestand wordt gedownload of dat je 30 minuten moet wachten ?

Want stel het is gelukt dan hoef je alleen maar via netwerk verbinding te maken met de andere computers en de gedownloade bestanden op jouw eigen computer zetten.

Als u of iemand ander nog een idee/(mogelijke) oplossing heeft dan hoor ik het graag ( mocht deze manier ook niet werken ).

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik vind de prijs die je voor moeten betalen belachelijk laag voor 1 jaar.

Begrijp niet dat je daar niet voor wilt betalen en je kan stukken sneller downloaden.

Ik heb het gedaan en dat gaat veel gemakkelijker.

Trouwens kan je maximaal 5 bestanden downloaden per dag als het niet verandert is en tussentijd van 30 seconden of meer indien om grote bestanden gaat.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja dat weet ik, heb ik zelf ook meegemaakt toen ik proxy servers gebruikte dat de downloadsnelheid wat verminderde, maar uiteindelijk zal dat toch sneller zijn dat 4 bestanden downloaden waarvan je na elk bestand 30 minuten moet wachten.

Dus zal de bovenstaande manier ( 2e ) werken denken jullie ?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik begrijp dat sommigen er een andere mening over hebben, dat ik liever zou moeten betalen of iets dergelijks.

Maar afgezien het letten op wie wat vindt of dat iets op die manier gedaan moet worden zouden jullie mij misschien een neutraal standpunt kunnen voorleggen ( over de 2e manier ) ?

Of het enigszins nut zou hebben om het te proberen en of het zou kunnen werken of niet ?

Zoals post 2 van Kweezie Wabbit. Natuurlijk waardeer ik alle andere hulp en respecteer ik andermans meningen, maar ik heb gewoon deze informatie nodig om als het ware "verder te kunnen gaan".

Alvast bedankt

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.