Ga naar inhoud

tekst plaatsen in het berichtvenster geeft problemen


clarkie

Aanbevolen berichten

Als ik met de laptop tekst wil plaatsen in dit bricht ontbreken er regelmatig lettes op ht scherm, zoals nu dus.

Ook in het inlogscherm stelt zich al het zelfde probleem.

Dit probleem heb ik niet als ik de desktop gebruik.

Het gaat om een toshiba Satellite L670- 1JP, Windows 7 64 bit.

Als browser gebruik ik google chrome.

In Word en kladblok heb ik het probleem niet.

Mijn neefje heb ik eens laten inloggen op het forum 9 lives met het zelfde negatieve resultaat.

Getest met IE, zelfde probleem.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb tekst getypt in Word en kladblok, heb het probleem dan niet.

Morgen ga ik eens testen met een extern toetsenbord om toch meer zekerheid te hebben.

Ook gaat het om een laptop van 1 maand oud.

Eerst dacht ik dat het probleem misschien een combinatie was van google chrome met de gebruikte software van het forum.

Sinds de lancering van de nieuwe software wordt er namelijk ook gebruik gemaakt van het auto- opslaan van je tekst tijdens het typen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Het gaat om willekeurige toetsen.

Precies alsof ik te snel typ, maar zo snel ben ik nu ook weer niet. xD

Als het probleem zich ook stelde in kladblok of Word was ik al overtuigd dat het probleem enkel te wijten is aan het toetsenbord maar nu? :rofl:

Morgenavond probeer ik eens met een extern toetsenbord.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Extern tobo is een goeie test...Live CD om Windows uit te sluiten...batterij en netspanning afkoppelen en aantal keren powerknop in- en uitduwen, nadien zowel test op zuivere netspanning als op batterij.

Ik ga proberen om morgenavond alles eens uit te testen. :top:

Moet eerst tijd hebben he. :D

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.