Ga naar inhoud

laptop wordt veel te warm


Aanbevolen berichten

Zet je laptop achteraan omhoog door bijvoorbeeld onder elk achterste steuntje 2 CD/DVD-doosjes te plaatsen...hierdoor kan ie vrijer ademen. Let er wel op dat je de ventilatie openingen niet hindert.

Beschrijf ook eens op welke ondergrond(en) deze laptop meestal wordt gebruikt.

Temperaturen kan je blijven monitoren met Speccy : elke keer dat je Speccy runt krijg je een actuele stand van zaken : processor, moederbord en harde schijf.

post-20447-1417704498,7235_thumb.jpg

Link naar reactie
Delen op andere sites

Onze laptop wordt ook redelijk warm, soms zo warm dat hij zichzelf uitgeschakeld. Hij is daarvoor binnengeweest en nog in garantie gemaakt. Maar later kreeg hij het probleem opnieuw. Ik heb hem zelfs een tijdje op frigobox-koelelementen gezet maar dat is ook geen blijvende oplossing. Nu heb ik toevallig een coolingpad in de winkel gezien, wist niet dat het bestond. Het heeft 2 ventilatoren die werken met de USB-poort van je laptop en voor extra koeling zorgen. En het helpt wel, moet ik zeggen.

Ik heb er eentje van Targus gekocht en betaalde het €24. Misschien ook een oplossing voor jou? coolingpad

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.