Ga naar inhoud

Webcam Websites


patrick83

Aanbevolen berichten

PC Helpforum moderator bericht:

@SWAT 4:

Het is niet de bedoeling om hier in open forum deze discussie aan te gaan.

U kan altijd een privébericht sturen naar de moderators om van gedachten te wisselen.

Bij deze vraag ik vriendelijk de discussie hier te stoppen en eventueel verder te zetten via privébericht aan de desbetreffende personen.

Anders wordt dit topic "vervuild" door berichten die niet rechtstreeks met de vraag te maken hebben.

Patrick83, uw vraag over de webcams met amateurs is blijkbaar ook tegen de forumregels, dus ik denk niet dat iemand u daarmee verder zal kunnen helpen om bijvoorbeeld een paar websites te posten of iets dergelijks ( zie post #7 ).

Verder is het downloaden van films en ( blijkbaar ) spelletjes illegaal waar ook geen hulp bij gegeven kan worden, het is al wat Kape zei :

"Staat er ergens dat je niet geholpen zal worden ? Indien iemand van medewerkers of forumgebruikers een oplossing voor jou in petto heeft, zal die zeker hier gepost worden. Het is niet zo dat dit topic nu meteen verboden terrein is."

Er zullen hier altijd wel mensen zijn die u kunnen helpen, maar in verband met uw 2 vragen en dat die dus allebei tegen de forumregels zijn ben ik bang dat u hier niet mee geholpen kunt worden en dat u dus geen antwoord kunt verwachten op uw 2 vragen ( websites voor amateur chats en websites om gratis films en spelletjes te downloaden ).

@Kape We kennen allemaal wel het EULA ( End User License Agreement ) dat inderdaad bedoeld is voor software en onder andere spellen maar niet voor de online spellen die overal op het internet te vinden zijn die elke dag miljarden malen gespeeld worden.

Ik heb een tijdje op Google gezocht en er staat nergens dat het verboden is om de swf en dcr spelletjes te downloaden. Het kopiëren en verspreiden ervan is inderdaad illegaal tenzij er een licentie van toepassing is, maar dat betekent niet gelijk dat het verboden is om ze te downloaden en te spelen voor eigen gebruik.

En trouwens, de twijfelachtige status van EULA's heeft geen invloed op het auteursrecht. Het kopiëren en verspreiden van software blijft illegaal tenzij er een licentie van toepassing is, zoals in geval van open source. De verkoop van de originele software op de drager waarmee deze is aangeschaft, is wel legaal: er vindt uitputting van het auteursrecht plaats. Dit geldt niet bij gedownloade software, omdat de wet alleen voorziet in situaties waarin de software als "exemplaar" geleverd wordt. Het is een fabeltje dat men software kan doorverkopen als men maar het origineel mist.

Zie ook :

Online game - Wikipedia, the free encyclopedia

Software license agreement - Wikipedia, the free encyclopedia

Dit bericht op uw reactie is niet om dwars te liggen of iets dergelijks, maar gewoon puur om het feit dat ik niet snap hoe zoiets illegaal kan zijn en dat ik dus mijn standpunt verduidelijk om dit hele gebeuren beter te begrijpen en alles eventjes op een rijtje te zetten.

Mijn excuses trouwens over de link met erotische content die ik had gepost op aanvraag van de TS, ik wist namelijk niet dat dat ook verboden was.

aangepast door Kurtt
Link naar reactie
Delen op andere sites

@ SWAT4,

Patrick83, uw vraag over de webcams met amateurs is blijkbaar ook tegen de forumregels, dus ik denk niet dat iemand u daarmee verder zal kunnen helpen om bijvoorbeeld een paar websites te posten of iets dergelijks ( zie post #7 ).
Dit is een compleet foute conclusie. In alle berichten staat dat een antwoord op de eerste vraag - over de webcams - geen enkel probleem is. Indien daar een antwoord op komt, mag dat perfect geplaatst worden.

De link van jou in post 7 verwees naar p o r n o grafisch materiaal ... en dat is dan weer een andere forumregel die overtreden werd. Indien daar een link stond naar toegelaten materialen, zou dat helemaal geen modbreak opgeleverd hebben. Je kletst hier dus twee verschillende zaken door elkaar.

En wat het algemeen downloadbeleid betreft : het is voor het forumbeheer onmogelijk om uit te maken of eventuele downloads (van wat dan ook) enkel voor privé-gebruik of met licencies gebruikt zullen worden. Een algemene blokkade is dan de enige betrouwbare oplossing ... want we kunnen echt nog niet in een glazen bol speuren naar de bedoelingen van de topicstarter.

Link naar reactie
Delen op andere sites

PC Helpforum moderator bericht:

@SWAT 4:

Het is niet de bedoeling om hier in open forum deze discussie aan te gaan.

U kan altijd een privébericht sturen naar de moderators om van gedachten te wisselen.

Bij deze vraag ik vriendelijk de discussie te stoppen en eventueel verder te zetten via privébericht aan de desbetreffende personen.

Anders wordt dit topic "vervuild" door berichten die niet rechtstreeks met de vraag te maken hebben.

Beste Kape,

Over het algemeen downloadbeleid heeft u mij dan duidelijk gemaakt bij deze.

Wat betreft het hele webcam gebeuren, de TS heeft in zijn eerste post het volgende gezegd/gevraagd :

"Graag zou ik iets willlen weten kent iemande gratis wdebcam websites waar je met amateurs dus live en niet afgespeeld kunt chatten en cammen."

Als u even op mijn geposte link had geklikt ( post #7 ) die verwees naar Google zou u zien dat de zoekopdracht "Amateurs Live Chat" was. Dit zijn de kernwoorden over de TS zijn vraag over het webcam gebeuren. Met kernwoorden kun je het beste de gewenste informatie vinden over wat jij op dat moment nodig hebt ( en meestal alleen maar met kernwoorden ).

Indien dit verwijst naar p o r n o grafisch materiaal heb ik dus toch gelijk dat links van dit soort websites over het webcam gebeuren hier niet kan worden gepost, aangezien dit tegen de forumregels is.

Want hoe zou er anders gezocht moeten worden naar websites waar je met amateurs live kunt chatten als de zoekopdracht met de kernwoorden van de TS zijn aanvraag alleen maar tot p o r n o grafisch materiaal leidt ?

Om het even duidelijk te maken, ik zeg niet dat u ongelijk heeft dat de link p o r n o grafisch materiaal zou kunnen bevatten, maar ik maak u even duidelijk dat in verband met de TS zijn vraag om websites waar je live met amateurs kunt chatten blijkbaar alleen maar/het meeste tot p o r n o grafisch materiaal leidt en dat het dan erg moeilijk zal worden om de TS antwoord op zijn vraag te kunnen geven met behulp van gelijksoortige websites.

aangepast door Kurtt
Link naar reactie
Delen op andere sites

Kurtt mijn excuses dat ik nog doorging in deze discussie, ik zie de Mod berichten nu pas dus vandaar. Als Kape mij nog iets te zeggen/vragen heeft zal hij mij denk ik wel via een PM contacteren.

Ik wou gewoon even mijn standpunt duidelijk maken en argumenteren waarom ik niet opzettelijk de Forumregel over p o r n o grafisch materiaal heb geschonden en dat dus deze discussie ( met de vraag naar live chat met amateurs en films/spellen downloaden ) eigenlijk beide tegen de forumregels zijn en dat het dus wat moeilijk zal worden om de TS hierbij te helpen door te verwijzen naar desbetreffende hulpbronnen.

Wat mij betreft is de beraadslaging in deze discussie dan dan voorbij. Zoals ik al zei kan Kape mij altijd nog via PM contacteren indien hij dit noodzakelijk vindt.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hi

Danzou ik iets anders willlen weten bestaan er programma's die je kunt installeren die terwijl je bezig bent met de computer problemen opsporen en

herstellen

groet

PC Helpforum moderator bericht:

Dit is een andere vraag. Je had dan een nieuwe vraag moeten maken. Je had die vraag ook al naar mij via privébericht gesteld. Ik heb voor jouw een nieuwe vraag gemaakt, die je hier (KLIK) vindt.

Blijf deze vraag ook in het oog houden!

aangepast door Kurtt
Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.