Ga naar inhoud

Webcam Websites


patrick83

Aanbevolen berichten

Geachte

Graag zou ik iets willlen weten kent iemande gratis wdebcam websites waar je met amateurs dus live en niet afgespeeld kunt chatten en cammen. En kent iemand dan misschien sites waar je gratis gehele films en spelletjes kunt downloadden.

Bedankt Groet patrick

PC Helpforum moderator bericht:
Naam topic gewijzigd. Bedoeling van een topicnaam is om enige duidelijkheid te scheppen over de vraag of opmerking die volgt in het bericht. "Spoedje" ... en gelijkaardige benamingen die je al gebruikt hebt, voldoen niet aan deze voorwaarde. Indien er nog "spoedjes" (in welke vorm dan ook) verschijnen, gaan ze - vanaf nu - meteen de "Prullenbak" in. aangepast door kape
modbreak titel
Link naar reactie
Delen op andere sites

En kent iemand dan misschien sites waar je gratis gehele films en spelletjes kunt downloadden.

PC Helpforum moderator bericht:

Dit druist in tegen onze forumregels. Lees aandachtig onze forumregels hier .

Op je eerste vraag mag wel geantwoord worden ;-).

aangepast door Kurtt
Link naar reactie
Delen op andere sites

en wat dan
Beetje vriendelijker vragen zou echt geen kwaad kunnen ... en dit nog extra in een topic waar je al even over de schreef gegaan bent met die vraag naar illegale downloads :dong:

En wat wordt het nu : afwachten op een antwoord van één van onze forumgebruikers natuurlijk ;-)

Link naar reactie
Delen op andere sites

PC Helpforum moderator bericht:

Dit druist in tegen onze forumregels. Lees aandachtig onze forumregels hier .

Op je eerste vraag mag wel geantwoord worden ;-).

Films downloaden begrijp ik wel maar wat is er dan zo illegaal aan spelletjes downloaden ? Ik download ze ook altijd voor anderen en ik heb nog nooit gehoord/gelezen dat dat illegaal is.

@patrick83 Hier zijn wellicht een aantal websites naar uw voorkeur te vinden, het valt me wel op dat ze allemaal erotische content bevatten maar dat is dus blijkbaar wat u wou ( verbeter me als ik fout zit ).

PC Helpforum moderator bericht:
Ook voor jou gelden dezelfde forumregels als voor Patrick
aangepast door kape
Link naar reactie
Delen op andere sites

Films downloaden begrijp ik wel maar wat is er dan zo illegaal aan spelletjes downloaden ? Ik download ze ook altijd voor anderen en ik heb nog nooit gehoord/gelezen dat dat illegaal is.
Dan ben ook jij heel de tijd illegaal bezig. Het downloaden van spelletjes is - net als de download van films, software, muziek ... zonder betalen - een inbreuk op het copyright van de auteur van dat spelletje. Even Googlen en je zal ook wel voldoende info ontdekken om vast te stellen dat je permanent in de illegale sfeer zit.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Staat er ergens dat je niet geholpen zal worden ? Indien iemand van medewerkers of forumgebruikers een oplossing voor jou in petto heeft, zal die zeker hier gepost worden. Het is niet zo dat dit topic nu meteen verboden terrein is :-)

En dit

maar goed we betalen genoeg kwa internet en daar mag je iets vooor terug hebben
begrijp ik helemaal niet. Je zit hier op een helpforum dat gerund wordt door vrijwilligers en waarvoor je geen bijdrage hoeft te betalen. Wij hebben dus niets met je betaling voor internet te maken ... laat staan dat je er van ons - als forum - dan ook iets van terug mag verwachten. Het enige wat wij kunnen doen, is je trachten te helpen met de kennis en hulpvaardigheid die hier aanwezig is.

Laat ons hopen dat er nog iemand met een oplossing komt aandraven ;-)

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.