Ga naar inhoud

Foto,s per e mail worden geweigerd


bernard

Aanbevolen berichten

Goedenavond ,

Ik heb het probleem ( ineens ) dat als ik foto,s verstuur met home mail ,dat ze geweigerd worden

Ook met hotmail krijg ik het bericht : Geef alleen voorbeelden weer van bestanden die afkomstig zijn

van een betrouwbare bron

En dan staat er onder nog een vakje aangevinkt met : altijd waarschuwen voor dateen voorbeeld van dit type

bestand wordt weergegeven

En met picasa heb ik het probleem , dat als ik drie foto,s verstuur , dat ze dan bij de ontvanger een hele rij foto,s te zien krijgen dat nergens op slaat

Wie kan mij hier een beetje helpen , of is het soms zo dat je maar 1 of 2 foto,s mag verzenden ?

Link naar reactie
Delen op andere sites

microsoft office outlook 2007, en hotmail en g mail

Verder dus het verhaal met picasa , en dat gebeurd als ze met dia voorstelling gaan kijken

Wat betreft een schermafbeelding van de foutmelding maken dat lukt mij niet

Ik ben gepensioneerd en een hobbiist ( sorry )

---------- Post toegevoegd om 19:04 ---------- Vorige post was om 18:54 ----------

de manier hoe ik de foto,s verstuur is :

Ik heb mijn mail scherm al ingevuld , en ga naar bijlagen

Dan ga ik naar mijn afbeeldingen , en zoek het mapje

Uit het mapje zoek ik 1 foto en die klik ik aan en open het , en dan staat hij op mijn mail brief , en dan weer de volgende enz,

Link naar reactie
Delen op andere sites

Helaas , ik moet afhken , want dit gaat mij een ietsie pietsie boven mijn pet .

Wat ik nog wel wil zeggen , dat ik hier voor dien nooit geen problemen mee heb gehad .

Zelfs in Frankrijk kon ik met hotmail zo maar 10 a 13 foto,s naar de kinderen sturen ,

En ja dan is het ineens gebeurd , jammer

Verder ga ik het volgende nog proberen , omdat ik net een nieuw modum van ziggo gekregen heb , gaik opnieuw mijn e mail installeren

Verder heb ik ook een probleem met mijn webmail.

Als ik in wil loggen , komt er een icoon van java en stopt op 63 %

Snap ik dus ook niet , ook dat was vroeger niet zo

Ik laat nu alles maar over me heen gaan , en dan zien we wel

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.