Ga naar inhoud

Krijg urban terror niet gedelete


doedelzak123

Aanbevolen berichten

Hoi,

ik speelde vroeger urban terror. Een f2p fps spel. Nu ben ik heb beu en ja, 'k zou het graag van me pc halen. Ik zie het echter niet staan in configscherm bij een programma verwijderen, maar de map 'Urban Terror' in program files (x86) bestaat nog wel, maar daar staat geen uninstall.exe ofzo in

Iemand een ideetje?:)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Volgens deze info (klik er op) dien je de map Urban Terror te deleten in je program files.

Het lijkt me zinvol om nadien de pc op te ruimen met Ccleaner.

Download CCleaner. (klik er op)

Let op bij de installatie : indien Google Chrome wordt aangeboden dien je bij die vraag beide vinkjes weg te halen.

Sluit alle programma's en openstaande browservensters.

Installeer het programma en start CCleaner op.

Klik in de linkse kolom op “Cleaner”. Klik achtereenvolgens op ‘Analyseren’ en 'Schoonmaken'. Bevestigen met JA of OK.

Klik vervolgens in de linkse kolom op “Register” en klik op ‘Scan naar problemen”. Als er fouten gevonden worden klik je op ”Herstel geselecteerde problemen” en ”OK”. Dan krijg je de vraag om een back-up te maken. Klik op “JA”. Kies dan “Herstel alle geselecteerde fouten”.

Soms is 1 analyse niet voldoende. Deze procedure mag je herhalen tot de analyse geen fouten meer aangeeft.

Sluit hierna CCleaner af en start je pc opnieuw op.

Wil je dit uitgebreid in beeld bekijken, lees dan deze handleiding. (klik er op)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.