Ga naar inhoud

nas (lacie) bereikbaar maken via internet


Brejen

Aanbevolen berichten

Volgens de handleiding zou u via de Installatie Assistant de drive met het nieuwe IP adres moeten kunnen terugvinden. De installatie assitant maakt waarschijnlijk een wijziging in één van uw systeem bestanden waar de drive aan de naam ervan wordt gekoppeld.

U zou dit ook kunnen omzeilen door het IP adres wel op 192.168.1.100 te laten staan maar dan wel de optie manueel aanvinken.

In uw router veranderd u dan bij DHCP het range start adres in 192.168.1.101 zodat het "100" adres niet aan een ander toestel kan worden toegewezen.

Aangaande het automatisch toewijzen van de poort, zou (weer volgens de handleiding) er automatisch een port forward aangemaakt worden indien uw router UPnP compatibel is. Dus in dat geval zou de automatische toewijzing moeten blijven aanstaan.

Als de port forward niet bij de NAT staat, kunt u eens kijken bij virtual servers.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 38
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Zover lukt het nu. al de instellingen zijn aangebracht en ik kan mijn nas via mijn computer blijven gebruiken.wanneer ik nu vanop afstand inlog op mijn dyndsn adres dan krijg ik de melding ERR_ACCESS_DENIED Ik heb echter nergens een mogelijkheid om een paswoord in te geven. het is een volledig wit scherm met bovenaan die melding.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.