Ga naar inhoud

nas (lacie) bereikbaar maken via internet


Brejen

Aanbevolen berichten

  • Reacties 38
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Ik kannu verbinding maken met je NAs , je zult alleen een "homepage" moeten instellen vermoedt ik of een file service starten.

Ik krijg namelijk een blanco HTML webpage "index.html".

Grtz

ik heb in de handleiding vande nas gezocht maar vind daar niets van terug. er staat ook niet hoe of waar ik dat kan doen;

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wanneer je probeert in te loggen via Dyndns gebruik dan https:// als protocol. Normaal krijg je dan een verwittigiing dat het veiligheids ceritificaat van La Cie niet in de certificate store zit. Je kan het certificaat installeren in de "Trusted Root certificates" via msc.

Dan kan je wel contact maken met de NAS. Alleen zal je daar nog iets instellen zodat je een login krijgt, nu krijg je een blanco webserver page.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Misschien is het voldoende om poort 80 (HTTP) door te routen naar je NAS.

Je doet dit in je router onder virtual servers (zie bijgevoegd document). Wat er dus gebeurt, is dat wanneer je je url op poort 5000 aanspreekt deze wordt doorgegeven naar port 80 lokaal op de NAS, wat dus eigenlijk hetzelfde is wat er gebeurd als je het van je eigen netwerk doet.

Succes

[ATTACH]13111[/ATTACH]

instelling nas antw2.doc

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.