Ga naar inhoud

Opstarten laptop - melding "bad error"


kimeta

Aanbevolen berichten

Hallo ben nieuw hier en zit met een probleempje. Mijn laptop doet sinds kort vreemd. Ik heb er xp op staan.

Wanneer ik de laptop opstart, geeft deze twee bliepjes, (ik denk eentje voor het opstarten en eentje voor het afsluiten) en geeft een zwart veld met tekst "bad error".

Druk ik meteen nogmaals op de startknop, dan start de laptop wel gewoon normaal door. Weet iemand wat dit is en hoe dit opgelost zou kunnen worden?

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 42
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Toch wel ;-)

Maar doe even het volgende :

Download en installeer Speccy.

Start het programma en er zal nu een overzicht gemaakt worden van je hardware.

Als dit gereed is selecteer je bovenaan " File - Publish Snapshot " en vervolgens bevestig je die keuze met " Yes ".

In het venster dat nu opent krijg je een link te zien, kopieer nu die link en plak die in je volgende bericht.

Dit (KLIK) filmpje laat zien hoe je een Speccy-logje moet plakken in je antwoord.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb zelf ook een Lenovo laptop, en hoor soms ook de biepjes. Het heeft iets te maken met het uit slaapstand halen denk ik.

Bij mij gebeurt het als ik de power button te lang vasthoudt wanneer de Laptop in sleep staat.

Verder nog geen nadelige gevolgen van ondervonden, dus ook niet achter gezocht (en mijn klank staat gewoonlijk muted).

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.