Ga naar inhoud

Opstarten laptop - melding "bad error"


kimeta

Aanbevolen berichten

Tijd staat correct.. het is overigens geen bad error, zoals je kan lezen in het verdere topic maar een fan error.. maar gelukkig geeft hij deze niet meer weer.. maar hij rammelt nog enorm en de temperaturen schommelen soms best wel en hij duikt soms nog boven de 60 graden. Dus ik ga mijn laptop vandaag wegbrengen om er eens naar te laten kijken.

Dat ik drie updates niet kan installeren, daar snap ik niets van.. ook dat hij niet automatische updates doet, terwijl dit wel aangevinkt staat.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 42
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Als je via een zoekmachine naar deze foutcode zoekt krijg je deze resultaten, hier zit vast je antwoord tussen
Met dit soort antwoorden zijn we dus echt niets. Van een professionele helpdesk verwachten we een "antwoord" en geen "kijk-eens-hier"-tip via een zoekmachine. Misschien heeft de TS dit al wel - al dan niet met jullie zoekmachine - zelf gedaan. En dan verwacht hij van professionelen dat zij hem/haar een weg wijzen door de bomen in het bos van de zoekresultaten. Jammer ... maar dat is hier zeker niet gebeurd. Een gemiste kans ... aangepast door kape
Link naar reactie
Delen op andere sites

Thanks, voor jullie reactie's.

Mijn laptop is een paar dagen ter reparatie geweest, dus heb even niet op internet gekund. Maandag gaat ie weer terug, en dan wordt ie hopelijk gemaakt. Het is nog ff spannend, zeker omdat het geen nieuwe laptop is en of alles werkt en op elkaar aansluit, wat ik begrepen heb.

Dus ik kom later er nog op terug.. mochten de updates niet alsnog lukken..

---------- Post toegevoegd om 23:03 ---------- Vorige post was om 23:02 ----------

Met dit soort antwoorden zijn we dus echt niets. Van een professionele helpdesk verwachten we een "antwoord" en geen "kijk-eens-hier"-tip via een zoekmachine. Misschien heeft de TS dit al wel - al dan niet met jullie zoekmachine - zelf gedaan. En dan verwacht hij van professionelen dat zij hem/haar een weg wijzen door de bomen in het bos van de zoekresultaten. Jammer ... maar dat is hier zeker niet gebeurd. Een gemiste kans ...

Ja wist ook niet goed hierop te reageren.. inderdaad jammer..

---------- Post toegevoegd om 23:04 ---------- Vorige post was om 23:03 ----------

Er is heelhele topic geweest een tijdje geleden aangaande de updates misschien vindt je hier iets terug ?

http://www.pc-helpforum.be/f167/problemen-met-updates-windows-7-a-33456/

Ik zal hier later nog eens naar kijken, wanneer ik de laptop weer terug heb.. thankssss

Link naar reactie
Delen op andere sites

He he.. gelukkig is inmiddels service pack 3 gelukt met aanhangende update's.. maar die twee updates die toen niet gelukt waren, lukken nu nog altijd niet.. snap er niets meer van.. heb van alles geprobeerd.. geef het op.. hopelijk zijn het niet al te belangrijke updates?

KB 979309 en KB 978601

Betreft de fan -> maandag gaat de laptop naar de reparateur en dan is hopelijk dat probleem opgelost en werkt mijn laptop weer naar behoren. Hoop tenminste dat alles goed zal gaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja net ff bij speccy gekeken en ja daar staan ze er wel gewoon bij als gedane updates

Wat vreemd.. waarom komen ze wel opploppen als ik zoek naar recente updates die mijn laptop nog moet hebben volgens windows-update site?

aangepast door kimeta
Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.