Ga naar inhoud

probleem


divermickey

Aanbevolen berichten

computerscherm zojuist nog uitgevallen. mischien ligt dit aan facebook want gisteren was dit ook toen ik op facebook zat. Kweet niet of dat er iets mee te maken heeft of dit was toeval.

computer is wel al iets sneller.

---------- Post toegevoegd om 14:27 ---------- Vorige post was om 14:18 ----------

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 22
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Heb je al eens onderhoud gepleegd op je harde schijf? Ik bedoel dan: defragmentatie en scandisk. Deze kun je vinden door in de Verkenner (de explorer) met de rechter muisknop op je C-schijf te klikken, en dan op [eigenschappen]. In het tweede tabblad vindt je deze opties. Voer eerst de defragmentatie uit, en stel dan de scandisk in. Waarschijnlijk wil die niet draaien en geeft hij een melding met het verzoek om dit bij de volgende herstart te doen. Klik dan op OK en herstart de computer. Laat de scandisk compleet uitlopen, dus raak het toetsenbord niet aan. Als de scan klaar is, komt er kort in het scherm te staan wat de resultaten waren. Let er dus wel goed op dat u dit bericht meekrijgt. Het is binnen een paar seconden weer weg!

Mocht in dit rapportje staan dat er beschadigde sectoren (bad sectors) zijn aangetroffen, zou ik de schijf z.s.m. vervangen. Zo niet, zul je merken dat hij in ieder geval sneller gaat lopen, en misschien zijn de problemen dan ook opgelost.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Het is inderdaad zo dat IE een onderdeel is van Windows dus verwijderen kun je deze niet gezien het feit dat Windows onderdelen ook deze browser gaan blijven gebruiken om update's te downloaden en dergelijke.

Het kan dus zeker geen kwaad dat je beide browsers blijft gebruiken naast elkaar.

Stel Firefox als standaard browser in en hou IE gewoon op de achtergrond.:top:

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weken later...

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.