Ga naar inhoud

Goede computer?


Sick

Aanbevolen berichten

Ik wil deze computer kopen maar ik ben er nog niet zeker van of ik die beslissing wel zou moeten nemen.

De link: Amd Game pc ( ruilen tegen macbook ) - Te koop | 2dehands.be

Voor 350 euro zonder scherm. Het moet de meeste games gemakkelijk kunnen draaien. Ten minste op medium settings. Is dit mogelijk? Is het ook een goeie Processor? Je kan er waarschijnlijk niet direct van uitgaan of het mogelijk is om de games te draaien aangezien de naam van de videokaart er niet bij vermeld is. Ik heb er al om gevraagd maar wat vinden jullie er nu al ongeveer van? De moeite waard of niet?

Met vriendelijke groeten,

Ilias.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 41
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Geplaatste afbeeldingen

Mijn zoon heeft zo een processor en dat is toch al een tijdje geleden.

Hij kan nog redelijk veel games mee spelen doch niet alles.

Veel hangt natuurlijk af welke videokaart het is.

Voor 500 euro mag er toch wel een goede videokaart zijn anders kan je voor wat meer geld een nieuwe kopen.

Daarbij heeft de computer niet zo grote harddisk.

Persoonlijk vind ik 500 euro nogal veel en ik zou maximaal 400 euro aanbieden mits er een goed videokaart erin zit.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Mijn zoon heeft zo een processor en dat is toch al een tijdje geleden.

Hij kan nog redelijk veel games mee spelen doch niet alles.

Veel hangt natuurlijk af welke videokaart het is.

Voor 500 euro mag er toch wel een goede videokaart zijn anders kan je voor wat meer geld een nieuwe kopen.

Daarbij heeft de computer niet zo grote harddisk.

Persoonlijk vind ik 500 euro nogal veel en ik zou maximaal 400 euro aanbieden mits er een goed videokaart erin zit.

Zeer erg bedankt voor jouw reactie. Het is 350 euro. Ik heb al gevraagd om de naam te geven van de videokaart. Als het inderdaad een degelijke is zal ik hem kopen maar daarvoor moet ik eerst wel weten of jullie ermee akkoord gaan. Ik zal de videokaart posten zodra ik de naam ervan heb.

---------- Post toegevoegd om 22:46 ---------- Vorige post was om 22:41 ----------

Videokaart: Game MSI r4850

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb besloten om de computer niet te kopen. Hier zijn mogelijke andere die ik misschien zou willen kopen. Bekijk ze eens als je dat wilt en kijk wat je ervan vindt. Bekijk ook welke het best is voor zijn prijs. Voor de rest wil ik niets meer.

Prijs: 600 euro

Snelle i7 Quad game-pc met SSD(i7 920,GTX 470,SSD,6GB ram,et - Te koop | 2dehands.be

----

------PC i7 2600k 3.4 GHz 8GB ram...met 24inch full HD------ - Te koop | 2dehands.be

Videokaart: gt 140

----

Zeer snelle PC Quad Core 4 X 3,2 Ghz, krachtige PC. - Te koop | 2dehands.be

----

Dell XPS 420...High-End Gaming / Multimedia PC - Te koop | 2dehands.be

Link naar reactie
Delen op andere sites

Als ik zou kiezen dan zou ik deze kiezen.

Snelle i7 Quad game-pc met SSD(i7 920,GTX 470,SSD,6GB ram,et - Te koop | 2dehands.be

Het heeft weliswaar iets minder geheugen dan de tweede maar ik heb bedenking bij de prijs van de tweede. Mogelijk is dat een probleem computer.

Maar als je het vertrouwd of tenminste ter plaatste ga kijken en ook effectief games laat spelen en het werkt goed dan kan je overwegen het te kopen want de prijs is wel goed want er zit een nieuwste processor en je kan later nog altijd een betere videokaart plaatsen.

De derde en vierde zou ik niet kopen.

aangepast door stegisoft
Link naar reactie
Delen op andere sites

De persoon van deze computer: Zeer snelle PC Quad Core 4 X 3,2 Ghz, krachtige PC. - Te koop | 2dehands.be

Ik heb hem gevraagd om naar de website te gaan van "can you run it?" en om een print screen te nemen van crysis 2. Volgens can you run it kan de computer het gemakkelijk draaien. Het is wel een goedkope computer. Maar als die crysis kan draaien dan moet die toch wel krachtig zijn? Ik heb het gevoel dat ik zo veel vragen heb gesteld maar na deze post kan ik mijn besluit al trekken.

Ik dank je ontzettend veel voor je hulp bij het kiezen van een computer.

post-20035-1417704525,8928_thumb.jpg

----

Prijs 350,00 zonder scherm.

Videokaart: Game msi r4850

http://www.2dehands.be/computer-game-consoles/computersystemen/amd-athlon-duron/amd-game-pc-ruilen-97834330.html

post-20035-1417704525,8282_thumb.jpg

aangepast door Sick
Link naar reactie
Delen op andere sites


×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.