Ga naar inhoud

Kan geen Mails meer versturen of beandwoorden.....


sigfriedlynje

Aanbevolen berichten

Hallo......

Kan plots geen Mails meer versturen of beandwoorden !( in windows live hotmail wel ) telkens ik een bericht wil doorsturen of verzenden komt er :Er is een fout opgetreden bij het beandwoorden of doorsturen van dit bericht en een tweede Er is een fout opgetreden bij het versturen probeer opnieuw...Heb ik iets per ongeluk aangeklikt ? Heb al een herstel gedaan maar het blijft hetzelfde,Graag oplossing AUB. in gemakkelijke uitleg want ben geen pc crack.

Met veel Dank..:dong:

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 47
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Geplaatste afbeeldingen

Kan je even vermelden met welk e-mailprogramma je werkt (bijvoorbeeld : Windows Live Mail 2011, Incredimail, Mozilla Thunderbird, ...) én wie je provider (Telenet, Ziggo, ...) is ?...

Gaat het om een e-mailadres van bij je provider (@telenet, @skynet, @ziggo) of over een hotmail- of gmailaccount dat je benadert via je e-mailprogramma ?...

Als je een foutmelding krijgt, kan je er dan met het knipprogramma (klik er op) een afbeelding van maken en die in een volgend bericht hier op het forum plaatsen (klik er op)?...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo

Met windows7 ja,kan de foutmelding niet overmaken,Er komt een kader waarin staat: Er is een probleem opgetreden bij het beandwoorden of doorsturen van dit bericht probeer opnieuw.Dit komt bij ieder bericht welke ik wil doorsturen of wanneer ik een eigen mail wil verzenden.

Kan ze wel openen en bekijken ( op mijn windows live hotmail kan ik wel verzenden )

Met Dank.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Sluit alle Windows Live Essentials af en ga via start (Windowsknop links onderaan) naar configuratiescherm --> programma's --> programma's en onderdelen --> een programma verwijderen.

Zoek in deze lijst (alfabetisch) de Windows Live Essentials, klik er met rechts op en kies dan voor Alle Windows-live programma's repareren.

Na deze actie start je je pc opnieuw op.

post-20447-1417704525,5147_thumb.jpg

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.