Ga naar inhoud

windows live mail niet openkrijgen...


popol57

Aanbevolen berichten

wat mijn bedoeling was is om af te spreken dat ik of jij je pc aan mij geeft en ik jou pc terug inorde maak ... als je naar de shop gaat kost het je veel meer dan bij mij hoor !
Indien het je bedoeling is om voor deze hulp een vergoeding te vragen, zit je niet helemaal goed op dit forum. De forumregels zeggen immers : "Het drijven van handel is niet toegelaten". Alle hulp wordt hier gratis en belangeloos verstrekt.
Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 42
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Geplaatste afbeeldingen

Beste vrienden,

het is opgelost!!! Kom juist terug van iemand die ook wou helpen, en die in de buurt woonde - en daar had de pc geen enkel probleem - dus voor 99% ligt de fout zeker bij de modem, waar ik al een beetje problemen mee had in het nabije verleden - nu dat ik terug aangesloten heb , is het om het om te zeggen ook niet meer gebeurd, dus een andere modem zal de enige oplossing zijn !!!

Iedereen toch 1000 x dank voor alle moeite en tijd - HARTELIJK DANK !!!!:adore::adore::adore:

En tot wederhoren, Popol57

:top:

ps. Zal straks de discussie markeren als "opgelost"...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.