Ga naar inhoud

Updateprobleem


Sofie_Snoopy

Aanbevolen berichten

Ik heb een probleem met mijn updates. Telkens ik mijn laptop opstart begint hij te updaten. De gekende 3 fases verlopen goed tot hun 100% tot er plots opkomt dat de updates niet juist zijn geconfigureerd en dat de wijzigingen ongedaan worden gemaakt. Dit maakt dat het uiteindelijk een 10-tal minuten duurt tot hij volledig opgestart is. Bij de geschiedenis van de updates is er tegenwoordig dus ook meer mislukt dan voltooid. Ik vind geen oplossing en vind het erg vervelend dat het blijft opduiken. Weet iemand raad?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wanneer je bij het afsluiten van je pc merkt dat er nieuwe updates zijn gevonden sluit je op dat moment beter niet af, maar ga je beter eventjes via Windows Update (configuratiescherm --> systeem en beveiliging --> Windows Update) kijken naar de aangeboden updates...selecteer wat je wil installeren, voer de installatie uit en indien de updates dat vragen : start je systeem opnieuw op...sluit pas volledig af na de installatie van de updates...

Het duurt misschien een paar minuutjes langer, maar het bespaart je een aantal mislukte updates en het levert je een up-to-date systeem op.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Als de installatie van een update mislukt, kijk dan in de geschiedenis en dukkelklik op de mislukte update.

Normaal krijg je dan een kadertje met informatie over de reden van de mislukking (foutcode) en staat er een link om te helpen het probleem op te lossen. Klik op die link en volg de verdere richtlijnen.

Probeer daarna de update opnieuw te installeren.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.