Ga naar inhoud

.nrg files afspelen


Fav

Aanbevolen berichten

  • Reacties 30
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Geplaatste afbeeldingen

Heb het verschillende keren geprobeerd maar steeds zelfde. Zal volgend we eens op gemak proberen.

je kan het omzetten naar een ISO of branden op een DVD, .......maar het maakt niet uit als het een blu- ray film is heb je ook software nodig die dat ondersteund, anders kan je het niet afspelen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Opnieuw geïnstalleerd. Converteerd nu langzaam en op einde van de film staat er inderdaad een iso bestand dat ook 15 GB is. Als ik er op klik staat er nu "fout in command line". Blijkbaar moet ik mounten via Deamon Tools. Ik open deamon tools, voeg de iso files to, klik op play. Toont paar seconden "bezig met mounten van image" en houdt dan gewoon op. Wat nu?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Opnieuw geïnstalleerd. Converteerd nu langzaam en op einde van de film staat er inderdaad een iso bestand dat ook 15 GB is. Als ik er op klik staat er nu "fout in command line". Blijkbaar moet ik mounten via Deamon Tools. Ik open deamon tools, voeg de iso files to, klik op play. Toont paar seconden "bezig met mounten van image" en houdt dan gewoon op. Wat nu?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Moet dus opnenen met blue ray software. De soft die er op zit is cybertrus powerdvd 9.Ik heb versie 11 trial gedownload maar lukt me ook niet. Zal morgen nog wat verder prutsen. Heb een media player noxon 250 aangeschaft. Ga met deze eens vanaf externe harde schijf proberen op tv. Alle suggesties welkom!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Het is enkel een nrg bestand dat nu ook naar iso omgezet is. Als ik het wil openen met deamon zegt ie gewoon paar seconden dat hij aan het mounten is en dan stopt het.

Dat is normaal als je geen software hebt om dat soort film (blu- ray) af te spelen.

Ook op deze vraag kwam geen antwoord: Is er een map bdmv en certificate aanwezig?

Dus welke mappen bevinden zich in je bestand?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.