Ga naar inhoud

flash player


edwine

Aanbevolen berichten

  • Reacties 32
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Geplaatste afbeeldingen

U kan alle bestaande flash installaties met deze tool verwijderen:

Uninstall Flash Player | Windows

(lees stap 1 daarbij, download dat bestand en voer het uit en laat het alle bestaande flash versies verwijderen)

Daarna kan je de flash player opnieuw installeren. (Start Internet Explorer en ga naar http://www.adobe.com/downloads/

Druk aan de rechterkant op "Get Adobe Flash Player" en volg de instructies.)

Link naar reactie
Delen op andere sites

ja dat heb ik allemaal gedaan maar als ik hem dan download dan krijg ik dat popup bericht dat er geen pluginns zijn geinstalleerd en dan krijg je die menu's over dat handmatig installeren wat dus steeds mislukt

---------- Post toegevoegd om 23:50 ---------- Vorige post was om 23:44 ----------

ik wardeer je hulp zeer , maar ik moet morgen werken dus ik moet dit adobe probleem even laten rusten, nogmaals bedankt tot nu toe

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heb je via deze link (klik erop) gedownload en geïnstalleerd?

Wanneer juist (exact) krijg je dat popup bericht? Als de download begint, of als het gedownload is en je wilt installeren?

Probeer eens te downloaden en installeren met een andere browser.

Je kan ook altijd eens een screen maken van dat popup bericht en plaatsen in een volgend bericht, zo weten we beter wat je bedoelt.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.