Ga naar inhoud

shockwave loopt steeds vast in chrome


Gast

Aanbevolen berichten

hallo,

ik werk met chrome en ben er zeer tevreden over, op één vervelend punt na, iedere keer bij het opstarten van mijn laptop en chrome krijg ik bij de eerste site die ik bezoek om een filmje of zo te zien steeds de vermelding plugin shockwave is vastgelopen, na enige tijd opent hij dan toch dat filmje om daarna te werken zoals het hoort, ik heb zelf al gedacht om chrome eens volledig terug te verwijderen en daarna er terug op te zetten, maar ben ik dan al mijn persoonlijke instellingen ivm chrome niet kwijt (plus andere bladwijzers) ? Ccleaner helpt ook niet want die gebruik ik regelmatig

wie kan mij helpen ?

bij voorbaat dank

Link naar reactie
Delen op andere sites

pffff, chrome verwijdert en terug opgezet, probleem blijft bestaan, blijkbaar ben ik niet de enige met dit probleem zo te zien op internet, alleen geen oplossing, wel bedankt voor tip exporteren

Link naar reactie
Delen op andere sites

Als je Google chrome wil verwijderen en al je instellingen behouden kan je ook gebruik maken van de functie "instellingen synchroniseren". (klik erop)

post-23245-1417704577,4199_thumb.jpg

Gebruik na het verwijderen ccleaner.

Download CCleaner. (Als je het nog niet hebt)

Installeer het en start CCleaner op. Klik in de linkse kolom op “Cleaner”. Klik achtereenvolgens op‘Analyseren’ en 'Schoonmaken'.

Klik vervolgens in de linkse kolom op “Register” en klik op ‘Scan naar problemen”. Als er fouten gevonden worden klik je op ”Herstel geselecteerde problemen” en ”OK”. Dan krijg je de vraag om een back-up te maken. Klik op “JA”. Kies dan “Herstel alle geselecteerde fouten”.

Soms is 1 analyse niet voldoende. Deze procedure mag je herhalen tot de analyse geen fouten meer aangeeft.

Sluit hierna CCleaner terug af.

Wil je dit uitgebreid in beeld bekijken, klik dan hier voor de handleiding.

Installeer dan Google chrome (klik erop) opnieuw.

Link naar reactie
Delen op andere sites

hartelijk dank voor de tip ivm chrome verwijderen en instellingen behouden, ccleaner gebruik ik ook na elk programma dat ik verwijder, dus ook chrome, alleen, die shockwave blijft de eerste keer vastlopen, nadien loopt die normaal totdat ik mijn laptop afsluit en bij de volgende sessie begint dus alles weer van voor af aan, dus shockwave reageert niet tot zowat een half minuutje geduld en dan is hij vertrokken

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heb revo uninstaller geinstalleerd, maar het rare was dat adobe shockwave niet bij de programma's stond, wel adobe reader en adobe flash player, heb dan adobe shockwave geinstalleerd maar het probleem blijft gewoon bestaan, of was het de bedoeling van ook adobe flash player eens te verwijderen ? Nu, blijkbaar is dit enkel een probleem met chrome, in internet explorer 9 heb ik dit probleem niet, alleen jammer dat ik chrome op zich handiger vind om mee te werken, en chrome nog eens verwijderen zal ook niet veel opbrengen vrees ik omdat dit hiervoor al verschillende keren gedaan heb zucht

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.