Ga naar inhoud

Kan invoegtoepassingen internet niet uitvoeren


Ron2011

Aanbevolen berichten

Mozilla Firefox geniet mijn voorkeur...is veiliger en sneller, zie ook dit topic wat betreft de prestaties.

Je zal inderdaad een aantal add-ons moeten instellen wanneer je pas met Firefox begint te werken, maar eens je door die 'opleerperiode' bent is ie een snelle en gepersonaliseerde allesdoener.

Een upgrade naar IE9 werd je reeds voorgesteld in post 14...wat er nu precies is mislopen in jouw bestaande IE8 gaan we helaas niet kunnen achterhalen...zowat elke mogelijke piste werd gevolgd.

Firefox heeft wel een te klein beeld voor mij, weet iemand hoe dit standaard in te stellen is op 125%?

Heb je geen volledig scherm als beeld, of wil je de lettergrootte aanpassen ?...

Lettergrootte pas je als volgt aan : klik in de menubalk op extra --> opties --> inhoud...bij Lettertypen en kleuren kan je de grootte wijzigen, wil je meer opties dan kies je voor de knop Geavanceerd.

post-20447-1417704578,2569_thumb.jpg

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 34
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Geplaatste afbeeldingen

Hier kom ik niet uit, steeds bij een andere pagina is het beeld weer klein. Bovendien komen er ook steeds plug-ins meldingen.

Bij IE zit wel een knop om dit in te stellen, overigens zie ik die vervelende melding van invoegtoepassingen bij sommige sites alsnog in beeld komen, onderaan, deze verdwijnt dan wel na enige seconden, maar irritant blijft het wel. Beiden zijn dus niet in orde. Feitelijk ben ik dus weinig opgeschoten. Hoe krijg ik die vervelende Download Chroome melding weg op mijn startpagina.

Ik heb een foto bijgesloten zoals je kunt een aardige puinhoop, piepkleine lettertjes waar ik pijn aan mijn ogen van krijg en allerlei vervelende meldingen waa rik vanaf wil.

post-27801-1417704578,3385_thumb.jpg

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weken later...
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.