Ga naar inhoud

Wegvallende letters in de kop van sommige web sites


Nederbelg

Aanbevolen berichten

Ik denk/hoop dat ik het probleem heb gevonden.

Mijn vriendin heeft een adblocker op de webbrowser gezet, toen ik hier op klikte kwam alles weer terug.

Maar ik heb de adblocker nu weer aangezet, en toch blijft alles (normaal) goed.

Dus ik weet niet ofdat dit toeval is, maar ik sta op voor suggesties.

Want ik had dit straks ook op de internet Explorer uitgeprobeerd & deze heeft geen adblocker.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wat mij opvalt is het volgende : het gaat hier blijkbaar enkel om de woorden die in BOLD op de website staan (de vetgedrukte teksten, dus). Alle gewone lettertypes worden correct weergegeven. Als dat zowel bij IE als FF gebeurt, weet je wat het probleem is. Maar dan heb je natuurlijk nog geen oplossing, alleen een diagnose.

Waarom die selectie gebeurd (met de rare gevolgen dat deze vette letters ook verdwijnen) is me niet meteen duidelijk. Een adblocker lijkt daar niet de oorzaak van te kunnen zijn, maar wat dan wel ? We zoeken verder !

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wat al zeker is dat het niet aan je browser zelf ligt als meerdere browser het probleem hebben, maar waar zit de fout?

Moest het probleem terug komen zou je een herstelpunt terug zetten (klik erop) kunnen overwegen, want het probleem heb je nog maar sinds kort.

je weet dan nog niet wat het veroorzaakt heeft maar je probleem zou dan wel opgelost kunnen zijn.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Aan een herstelpunt was ik (gisteren) ook al aan het denken.

Maarja het is nog steeds goed tot nu toe.

Een herstelpunt is nog altijd te doen, als het weer zou gebeuren.

Ik gebruik al een hele tijd het programma Restore it 7 van Farstone voor de eventuele terugdraai van de pc,

dus een terugdraai is dan heel snel gebeurd (mocht het nodig zijn).

Link naar reactie
Delen op andere sites

Bij deze wou ik dit topic afsluiten.

Het probleem van wegvallende letters in de koppen, heeft zich niet meer voortgedaan.

Ik blijf erbij dat dit werd veroorzaakt door mijn geïnstalleerde Adblocker van Chrome & Firefox. (heb dezelfde in deze browsers)

Sinds ik deze uitgeschakeld heb op desbetreffende websites, is alles goed gebleven !

Groetjes & iedereen bedankt voor de adviezen & hulp.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.