Ga naar inhoud

updateuser


dodgeboy

Aanbevolen berichten

hallo na het instaleren van nvidia psx heb ik plots en nieuwe pc gebruiker;updateuser; er bij en die is beveiligd met een wachtwoord,na even te goochelen komt dit voort van nvidia ik heb de 4 progs ,3d etmitter ,display.driver.0 ,HD Audio.driver0,en installer.0 al verwijdert maar die extra pc user wil maar niet verdwijnen ,ik heb wel met ouderlijk toezicht het pc gebruik van updateuser geblokkeerd,hoe krijg ik die extra gebruiker weg ?win 7 ultimate x64

mvg dodgeboy

Link naar reactie
Delen op andere sites

neen ,dan zie je enkel mijn account maar als je op ouderlijk toezicht klikt zie je er 2 mijn account administrator en die updateuser standaard gebruiker en die is beveiligd met een wachtwoord dat ik natuurlijk niet ken,ook was er bij gebruikers een nieuwe map aangemaakt op naam van updateuser met daarin submappen zoals afbeeldingen,muziek,downloads,video..enz die waren allen leeg en heb ik reeds verwijderd,

Link naar reactie
Delen op andere sites

Is een normaal fenomeen bij nvidiagebruikers...soort van bijwerking of bug in de software...je vindt dit profiel UpdatusUser inderdaad terug bij ouderlijk toezicht.

Dit is eveneens aanwezig in mijn Windows 7 Home Premium...gisteren heb ik een volledige installatie (zelfs op nieuwe HDD) van Windows 7 Ultimate uitgevoerd : zelfde fenomeen.

Niets om je zorgen over te maken dus.

post-20447-1417704578,7754_thumb.jpg

Link naar reactie
Delen op andere sites

ja dank voor de reactie ik heb ondertussen nvidia terug geinstaleerd want bij zware spelletjes draagt dit toch enorm grafisch bij

dus ok ik krijg de updatususer toch niet weg,@clarkie een herstel is niet meer te doen want nvidia staat er al +- 2 maand op ,dat zou nog gaan maar ik gebruik laptop ook voor t"werk en zou ik een paar u bezig zijn met alles op een externe te zetten ,en zie dat niet echt zitten, ik ga dus deze markeren als opgelost merci aan allen grtz dodgeboy

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.