Ga naar inhoud

Afspelen MTS File


esteban²

Aanbevolen berichten

Ik heb (niet full-HD) filmpjes in 't bezit die opgenomen zijn met een Panasonic HDC SD90. Tot voor kort kon ik deze bestanden afspelen op mijn Panasonic Plasma scherm, maar nu lukt dat niet meer. Tot voor kort kon ik ze ook afspelen op m'n PC, maar ook dat lukt niet meer. Ik heb even gekeken, het gaat om MTS Files. Mijn zus kan ze bij haar wél nog spelen, dus ze zijn niet beschadigd.

Met welk programma kan ik de MTS Files afspelen op m'n PC?

Dit zou gaan met de Media Player Classic, maar dat blijkt niet het geval. Recentere opnames met hetzelfde toestel speelt dit programma wel, oudere opnames niet. Nochtans gaat het eveneens om MTS Files. Ik kan de oudere wel afspelen met de recente Windows Media Player, maar dan krijg ik geen geluid en gaat het al schokkend.

Alvast bedankt. ;)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dat is het vreemde, bij mijn zus doet de recente Windows Media Player het probleemloos. Wat ik dan ook weer niet begrijp.

De link gedownload, gaat nog steeds met meerdere schokken per seconde. Bewegend beeld is niet om aan te zien. Ook de recente filmpjes met bewegend beeld zijn met deze speler niet ideaal om te bekijken. Terwijl dat voorheen geen probleem was.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zijn er nog andere problemen die zich manifesteren op je pc ?...

Download en installeer Speccy.(klik er op)

Start het programma en er zal nu een overzicht gemaakt worden van je hardware.

Als dit klaar is selecteer je bovenaan " File - Publish Snapshot " en vervolgens bevestig je die keuze met " Yes ".

In het venster dat nu opent krijg je een link te zien, kopieer nu die link en plak die in je volgende bericht.

Dit (klik er op) filmpje laat zien hoe je een Speccy-logje kan plakken in je volgend bericht hier op het forum.

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.