Ga naar inhoud

Bij opstarten


Blaker

Aanbevolen berichten

  • Reacties 41
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Geplaatste afbeeldingen

Je kan de recovery- disk voor windows 64 bit hier (klik erop) downloaden, de 32 bit versie via deze link.

Brand de iso op een cd (kies image branden).

Plaats de cd in de cd-rom herstart je PC en als op het scherm " druk op een willekeurige toets om op te starten vanaf cd" verschijnt druk dan op een toets (bijv. spatiebalk).

Kies je taalinstellingen.

In het venster opties voor systeemherstel klik je op volgende.

In opties voor systeemherstel probeer je eerst opstartherstel, lukt dat niet kies dan systeemherstel.

Bovenstaande links werken, wat gebeurt er bij jouw als je er op klikt?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb nu op 64bit gedrukt en nu werkt het wel Windows Vista ...Zip dat staat helemaal van onder op den balk links dat had ik nog niet gezien maar nu wel , bedank fout van mij , graag had ik ook geweten kan ik deze ISO branden op een schijf DVD-R 4.7GB want ik heb geen andere meer

---------- Post toegevoegd om 17:19 ---------- Vorige post was om 17:09 ----------

Dat zip bestand moet dat eerst uitgepakt worden voordat men gaat branden ?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Power2Go Brander , maar daar kan ik geen Image in vinden maar gewoon branden dat gaat wel met DVD-RW

daar mede heb ik de iso gebrand de schijf heb ik dan in de andere pc gestoken maar die herstelt die niet , maar wat ik nog wilde zeggen als er niets op staat op de pc kan die toch niet herstellen ?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.