Ga naar inhoud

Keylogger?


Gast frightwelp

Aanbevolen berichten

Gast frightwelp

Allebei geprobeerd maar gaat niet. Zoekopdracht wil ie gewoon niet aan. En Qoobox geeft aan - niet gemachtigd etc.

Wat kan de reden zijn? Groet.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 29
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Gast frightwelp

Dat weet ik niet meer zo goed. Heb alles gedaan wat je zei. Gelukt. Afgezien van Qoobox. Laten we het maar als opgelost beschouwen, okay? Groet.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast frightwelp

Alles okay maar jullie hebben mij wel nieuwsgierig gemaakt, dit moest ik van jullie verwijderen

R0 - HKLM\Software\Microsoft\Internet Explorer\Search,SearchAssistant =

R0 - HKLM\Software\Microsoft\Internet Explorer\Search,CustomizeSearch =

R0 - HKCU\Software\Microsoft\Internet Explorer\Toolbar,LinksFolderName =

O13 - Gopher Prefix:

O20 - Winlogon Notify: !SASWinLogon - C:\Program Files\SUPERAntiSpyware\SASWINLO.DLL (file missing)

Het had volgens jullie met account hacking te maken...Uiteraard heb ik gegoogled maar erg duidelijk was het niet.

Misschien dat 1 van jullie me dat eens kan uitleggen. Of zit ik nu op het verkeerde forum? Overigens mijn Youtube account heeft binnen een paar dagen al zo'n 105 viewers gehad. Een vriend van mij vond dat erg vreemd. Ik had er niets mee gedaan.

Merkwaardig. Okay, als iemand wil reageren , hoor ik het wel. Groet.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Al deze items die verwijderd zijn via HijackThis hebben niets met een keylogger te maken. Dat zijn eerder "schoonheidsfoutjes" en verbeteringen van een foute toestand die meteen is rechtgezet. Ook het log met Combofix heeft geen aanwijzingen in die zin gevonden. Op basis van deze gegevens is de conclusie dat er niets besmettelijk aanwezig was.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast frightwelp

Okay, dat begrijp ik, hoop ik...maar die items die verwijderd zijn kunnen die gebruikt worden om een account te hacken?

Dat vroeg ik me af. Groet!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast frightwelp

Okay, duidelijk. Goed, iets anders. Met dit email account heb ik een Youtube account. Ik log in en vink aan, stay logged in, de ene keer doet ie dat en de andere keer weer niet....Je zou zeggen, stay logged in dus....Wat kan hier de oorzaak van zijn? Groet.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast frightwelp

Het wordt vervelend maar hier ben ik weer... Aan mijn Youtube account wordt nog steeds gerommeld, het is dus geen keylogger maar ik verdenk "ze" ervan dat ze gewoon met mijn wachtwoord inloggen en doodnormaal een video weghalen. Wat ze dus gedaan hebben. Ze spelen gewoon met mijn account. Mijn wachtwoord is sterk genoeg dus daar kan het niet aan liggen. Wat te doen? Aan het Youtube's help team heb ik niks . Ja, maak een sterk wachtwoord. Maar blijkbaar is het een koud kunstje om mijn wachtwoord te "lezen". Als jullie mijn gezeur beu zijn, laat het me dan weten. Groet.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 weken later...

Als je echt zeker wilt zijn en veilig wilt zijn volg dan deze tips op:

Gebruik niet overal hetzelfde wachtwoord. Voor ieder Website, email-adres, programma, forum, gebruik dan een andere wachtwoord.

Als je denkt dat je een keylogger hebt. kan je de hacker op het verkeerd spoor zetten door dit te doen:

Tik op de wachtwoord op je youtube account in het eerste deel van je wachtwoord, Dan open je kladblokbestand en tik je een aantal letters in die niet met je ww te maken heeft. en dan weer de rest van het wachtwoord. Dan is dit voor de hacker onmogelijk je wachtwoord te achterhalen

zorg er ook voor dat een vriend je wachtwoord niet kan achterhalen ( niet laten meekijken, geen papiertjes met wachtwoorden erop laten rondslingeren, geen wachtwoorden opslaan in een word document of textbestand)

Beetje vreemd maar zorg er ook voor dat er geen camara's op het toetsenbord is gericht die je wachtwoord kan achterhalen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.