Ga naar inhoud

geen internet met Internet explorer,wel internet met yahoo messenger


michel1960

Aanbevolen berichten

Verwijder Combofix: Start -> Uitvoeren/Zoekopdracht en typ: ComboFix /Uninstall

Dit zal Combofix verwijderen + gerelateerde mappen en bestanden, herstelt de klokinstellingen opnieuw, verbergt de bestandsextensies, gaat verborgen bestanden en systeembestanden terug verbergen en maakt een nieuw herstelpunt.

Indien aanwezig mag je de map C:\Qoobox manueel verwijderen.

Download CCleaner.

Klik op “Download Latest Version” en dan start de download van CCleaner automatisch en gratis op.

Installeer het en start CCleaner op. Klik in de linkse kolom op “Cleaner”. Klik achtereenvolgens op ‘Analyseren’ en 'Schoonmaken'. Soms is 1 analyse niet voldoende. Deze procedure mag je herhalen tot de analyse geen fouten meer aangeeft. Klik vervolgens in de linkse kolom op “Register” en klik op ‘Scan naar problemen”. Als er fouten gevonden worden klik je op ”Herstel geselecteerde problemen” en ”OK”. Dan krijg je de vraag om een back-up te maken. Klik op “JA”. Kies dan “Herstel alle geselecteerde fouten”. Sluit hierna CCleaner terug af.

Wil je dit uitgebreid in beeld bekijken, klik dan hier voor de handleiding.

tja ik had nu het verwijderd via het bureaublad, maar toen ik je bericht las hoe je het verwijderd heb ik even terug die combofix op het bureaublad gezet en dan geprobeerd met uitvoeren : combofix/uninstall maar dan geeft het aan dat hij het bestand niet kan vinden .... en die coobox kan ik ook niet op een normaal manier verwijderen,want ik ben niet gemachtigd genoeg om dit uit te voeren nochtans ben ik inglogd met het profiel van de eigenaar :hmmmm:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Verwijder Combofix: Start -> Uitvoeren en typ: ComboFix /Uninstall (met spatie voor de /)

Ga naar start - alle programma's - bureauaccesoires.

Zoek het icoon van het opdrachtprompt en klik er op met de rechter muisknop en kies dan in het lijstje voor uitvoeren als administrator om het opdrachtprompt te openen.

Tik in: explorer en druk op Enter.

Nu opent de verkenner met administrator rechten.

Probeer of je nu de map C:\Qoobox kan verwijderen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Probeer dan het volgende in veilige modus.

Ga naar start - alle programma's - bureauaccesoires.

Zoek het icoon van het opdrachtprompt en klik er op met de rechter muisknop en kies dan in het lijstje voor uitvoeren als administrator om het opdrachtprompt te openen.

Tik in:RD C:\Qoobox /s /q en druk op Enter.

blijft hetzelfde probleem,kan het niet verwijderen omwille dat ik niet gemachtigd ben om veranderingen uit te voeren bla bla bla :hmmmm:

---------- Post toegevoegd om 16:22 ---------- Vorige post was om 16:19 ----------

ook dat erbij gekomen is met de combofix te installeren is de map "programdata " ,die kan ik ook niet verwijderen omdat het dezelfde probleem is als met Qoobox .... :hmpf:

Link naar reactie
Delen op andere sites

oke dank je wel,zal het later is proberen :-)

---------- Post toegevoegd om 16:20 ---------- Vorige post was om 16:17 ----------

Eigenlijk kan het geen kwaad dat die mappen blijven staan.

Als je wil, kan je nog een poging doen met Unlocker om de bestanden en mappen de deblokkeren en dan te verwijderen.

das straf,ik wou die unlocker downloaden maar mijn eset 5 gaf aan dat er een win32/adware.ADON virus inzit... heb het maar stopgezet :hmmmm:

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.