Ga naar inhoud

ScanSoft


bernard

Aanbevolen berichten

Ik heb je topic terug geopend.

Het plaatsen van het logje heeft niks te maken met die 7 dagen, maar je ziet er misschien tegenop om dat uit te voeren?

Maar kan je al eens door geven of je beschikt over een scanner en welk merk en model is dat dan.

Heb je ooit die scansoftware gebruikt?

Want versie 2 van omnipage is wel heel oud.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nou bedankt ,

Het klopt helemaal , want ik heb een scanner gehad , voor het scannen van al onze dia ,s.

Deze heb ik verkocht , want ik gebruikte hem niet meer , ook al omdat mijn printer ( hp c 5380 ) de mogelijkheid van scannen had .

Het merk scanner was van Canon , en ik meende dat het een Canon cano Scan 5000 F was

Link naar reactie
Delen op andere sites

Uit deze handleiding blijkt ook duidelijk dat je programma noodzakelijk was om met je (verkochte) Canon te werken.

Je kan het programma dan ook verwijderen, zoals aangegeven in post 2.

Na de verwijdering kan je je systeem opschonen met Ccleaner :

Download CCleaner. (klik er op).

Klik op “Download Latest Version” en dan start de download van CCleaner automatisch en gratis op.

Sluit alle programma's en openstaande browservensters.

Installeer het programma en start CCleaner op.

Klik in de linkse kolom op “Cleaner”. Klik achtereenvolgens op ‘Analyseren’ en 'Schoonmaken'. Bevestigen met JA of OK.

Klik vervolgens in de linkse kolom op “Register” en klik op ‘Scan naar problemen”. Als er fouten gevonden worden klik je op ”Herstel geselecteerde problemen” en ”OK”. Dan krijg je de vraag om een back-up te maken. Klik op “JA”. Kies dan “Herstel alle geselecteerde fouten”.

Soms is 1 analyse niet voldoende. Deze procedure mag je herhalen tot de analyse geen fouten meer aangeeft.

Sluit hierna CCleaner af en start je pc opnieuw op.

Wil je dit uitgebreid in beeld bekijken, lees dan deze handleiding. (klik er op)

Andere scansoftware installeren hoeft dus niet, ik ga er van uit dat je HP all-in-one perfect werkt.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.