Ga naar inhoud

.NET framework updates lukken niet


Elektronized

Aanbevolen berichten

Ik ken CCleaner wel.. gebruik ik al jaren.

Easy Registry ben ik vandaag tegengekomen door te klikken op 1 van de links die in dit topic zijn gepost. :-)

Het Blue Screen kreeg ik na het gebruik van die .NET Cleanup tool.

En waarom zou ik een probleem posten, zonder de oplossingen grondig te doorlopen, en jullie en mijn tijd nutteloos besteden ?

Ik wil ook gewoon maar van m'n probleem af hoor :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 35
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Ik stel die vraag enkel om zeker te zijn dat alle tips uitgevoerd zijn, het is niet slecht bedoeld hoor. ;-)

Dus dan heb je ccleaner uitgevoerd zoals in bericht 2 gevraagd, en herhaald totdat je geen foutmelding meer kreeg?

Want je mag het herhalen totdat je geen fouten meer krijgt in ccleaner.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zelf haal ik tussentijds geen updates binnen, meestal wacht ik tot er een service pack uitkomt daarom zou ik aan de collega's willen vragen of het normaal is dat bepaalde updates van .net framework dubbel aanwezig zijn in het logje en met de zelfde datum? :hmmmm:

Best even afwachten wat de collega's over bovenstaande vraag te melden hebben.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Best even afwachten wat de collega's over bovenstaande vraag te melden hebben.

Dat is een "normaal" fenomeen...t.t.z. : de update(s) blijft/blijven in het logje voorkomen tot dat de installatie is gelukt.

Het meerdere keren voorkomen van een zelfde update wijst dus op herhaaldelijke mislukte pogingen tot installatie : Electronized zal dit kunnen vergelijken met zijn geschiedenis van updates (configuratiescherm --> systeem en beveiliging --> Windows Update --> geschiedenis van updates weergeven).

Het valt me wel op dat er vandaag meerdere pogingen werden ondernomen om nog updates van .NET framework 3.5.1 te installeren...ben je zeker dat er momenteel GEEN ENKELE versie van .NET framework op je systeem aanwezig is ?...:hmmmm:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik denk het wel dat alles van .NET verwijderd is.

Een vriend van me heeft via teamviewer dingen nagekeken of alles was verwijderd van .NET,

heeft via de Web installer geprobeerd, ook meerdere keren, blijft mislukken..

Wat er aan de hand is weet ik niet, laptop loopt ook zeer traag, zou niet mogen met een i7 processor, zeker niet als alleen Firefox/msn/windows media player openstaat.

Ook draait de processor op 24%-35% terwijl dit vorige maand (toen ik hem kocht) 2%-3% was.

Nu geeft de laptop ineens een Windows Update 'pack' aan met de Framework 4 client, ook dit is al 2x mislukt.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik denk het wel dat alles van .NET verwijderd is.

Een vriend van me heeft via teamviewer dingen nagekeken of alles was verwijderd van .NET

Bij het oplossen van problemen is zekerheid en duidelijkheid een vrij belangrijke factor.

Op dit moment ben je op twee paarden aan het wedden...dit lijkt me eerlijk gezegd niet bijzonder heilzaam voor de goede gang van zaken en het overzicht van de reeds verrichtte stappen...:hmpf:

Bijkomend vond ik hier jouw vorig (en helaas ook onafgewerkt) topic terug...er zijn dus een aantal bestanden overgezet van de pc naar de laptop...hier rijst dan ook meteen de bedenking in welke mate dit alles virusvrij is ?...

Een HijackThis-logje te plaatsen (voor de handleiding klik je hier) om hieromtrent duidelijkheid te krijgen is daarvoor een optie.

Uit je Speccy-logje blijkt dat de updates zijn beginnen fout te lopen vanaf 24/10/2011...zelfs op 02/10/2011 verliepen de updates voor .NET framework 4 nog vlekkeloos.

Aangezien je systeem vrij recent is lijkt me het terugzetten van de laptop naar een fabrieksinstellingen dan ook de meest aangewezen optie om met een schone lei opnieuw van start te gaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Oja, dat Windows 7 topic..

Ik heb Windows 2 keer moeten her activeren na de laatste post, sindsdien verloopt alles vlekkeloos..

(ook zeer lang geleden dat ik nog updates heb gehad op die desktop..:hmmmm:)

Normaal is desktop + laptop virusvrij (als ik de virusscanners mag geloven, AVG Internet Security 2011 op desktop, Kaspersky Anti Virus 2012 op laptop)

Ik heb er ook al aan gedacht om met de laptop via systeemherstel een tijdje terug te draaien, maar blijkt dat ik maar een herstelpunt heb van 5/11/2011, schiet ik dus niet zoveel mee op.

Aangezien er toch niet veel documenten opstaan (hooguit wat afbeeldingen en muziek) zal ik hem morgen de naar de fabrieksinstellingen terugzetten, tenzij je eerst een HiJack logje wil zien ?

(Blijft Kaspersky er dan wel opstaan ? Standaard stond er een trial versie van Trend Micro Titanium Security 2011 erop)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Voor het systeemherstel : heb je bij het selecteren van een herstelpunt een vinkje gezet bij Meer herstelpunten weergeven ?...

Wat betreft het terugzetten naar fabrieksinstellingen (recovery) : deze kan je uitvoeren door tijdens het (her)starten van de laptop op de F9-toets te tokkelen.

Wanneer de recovery is beëindigd staat ie volledig terug zoals op 'dag 1'...dus zonder Kaspersky en met Trend Micro.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.