Ga naar inhoud

probleem met AGSearcHooh class invoegtoepassingen


Aanbevolen berichten

Ga naar Start --> alle programma's --> bureau-accessoires en open het opdrachtprompt.

Kopieer en plak deze tekst in het opdrachtprompt en bevestig met enter : cmd /k reg query "HKLM\SOFTWARE\Microsoft\Internet Explorer" /v Version

Laat in je volgende post weten wat er achter Version REG_SZ wordt vermeld.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 101
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Geplaatste afbeeldingen

Ga naar Start --> alle programma's --> bureau-accessoires en open het opdrachtprompt.

Kopieer en plak deze tekst in het opdrachtprompt en bevestig met enter : cmd /k reg query "HKLM\SOFTWARE\Microsoft\Internet Explorer" /v Version

Laat in je volgende post weten wat er achter Version REG_SZ wordt vermeld.

asus

dit staat er REG.EXE VERSION 3.0

Link naar reactie
Delen op andere sites

asus

de antivirus avast doet zijn werk heel goed het volgende krijg ik

ik heb tijdje geleden CodeStuff Starter geinstalleerd vond dit gemakkelijk om achtergrond draaiende programmas uitteschakelen

als ik dit nu doe zegt AVAST ( u opent een toepassing die mogelijk onveilig is.Wij raden u ten sterkste aan deze toepassing in de gevitualiseerde omgeving van de avast Sanbox te openen om risico's op u pc te vermijden.

Bestand:c/program Files/Codestuff/Starter/Starter.exe

geopend door c/Windows/Explorer.EXE

te ondernemen actie:Openen in Sandbox(aanbevolen) Pas op:alle gegevens die u opslaat terwijl u in de Sandbox bent,zullen verloren gaan zodra de Sandbox gesloten wordt

hoe ga ik hier mee om

als ik die codestuff weg doe dan kan ik nietmeer zien wat er draait graag oplossing aub

momy

Link naar reactie
Delen op andere sites


×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.