Ga naar inhoud

probleem met AGSearcHooh class invoegtoepassingen


Aanbevolen berichten

  • Reacties 101
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Geplaatste afbeeldingen

ik had onder tussen al een gevonden :avg 8.5 ook een verouderde

ik had beter mijn vorige nie weg gedaan zoals op aanraden van hier

sorry maar er word van mijn probleem afgedwaald mijn pc verslechtert van dag tot dag

wat kan je nog doen iets installeren doe ik niet meer ik lees hier vanalles opgelost maar hier bij mij niks

nogmaals het opladen van eender wat duurt ongeveer 5a6 min dit is toch nietmeer normaal

help momy

Link naar reactie
Delen op andere sites

Kan je eens vermelden welk antivirusprogramma je juist geïnstalleerd hebt?

Ook geef je telkens aan een oudere versie te willen gebruiken, of niet?

Om je PC goed te beveiligen heb je altijd nood aan een up-to-date bescherming, die ga je niet krijgen door een oude versie te gebruiken.

Link naar reactie
Delen op andere sites

ik heb toch aangegeven welke ik nu gebruik

AVG free 8.5 nee sorry ik wil geen oudere maar is uit nood

de AVG 2012 was hier voorgesteld had dan geinstalleerd maar was maar voor 30 dagen daar heb ik ook niks aan en bovendien pc ging nog trager

en dan zegde ze hier je moest alleen up to date ik had alles ineens

daar heb ik iets fout gedaan maar ik weet niet wat en daarom heb ik verwijderd snap er niks meer van vind erg dat ik niet zo goed ben in pc taal jullie doen wel je best hoor groetjes momy

Link naar reactie
Delen op andere sites

Je moet zelf beslissen maar wat je eens kan proberen is AVG verwijderen en dan AVAST (is ook gratis) installeren.

Verwijder AVG via start dan ga je naar configuratiescherm daar klik je op software.

In de lijst van geïnstalleerde software zie je dan ook AVG staan, kies verwijderen.

Herstart je PC.

Download AVAST via deze link (klik erop) en installeer.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Je hebt bij de installatie waarschijnlijk gekozen voor de "volledige bescherming" en dan heb je inderdaad een evaluatieperiode van 30 dagen op een aantal extra's zoals de firewall, de antispam en het online shield.

Na deze 30 dagen vallen de extra's weg en hou je enkel de gratis antivirus over.

Je kan ook AVG verwijderen met de AVG Remover en opnieuw installeren maar dan met de optie "basic bescherming".

wat bedoel je met optie 'basic' hoe doe je dat dan snap hier niks van mijn pc is helemaal ontregelt krijg bijna niks meer open

nog nooit meegemaakt

Link naar reactie
Delen op andere sites

Er zal, hoe dan ook, niets anders opzitten dan AVG opnieuw te verwijderen met AVG Remover (zie link in post 18).

Nadien ruim je je systeem op met Ccleaner (zie link in post 14).

Na een herstart dien je opnieuw een anti-virus te installeren : installeer Avast (zie link in post 26), welke eenvoudiger te installeren in dan AVG, geen evaluatieversie heeft, ook gratis is (je dient je wel te registreren) en die minder belastend is voor je systeem dan AVG.

Op je problemen met Internet Explorer op te lossen voer je nadien het volgende uit :

- Open Internet explorer.

- Druk op de Alt toets op je toetsenbord. Er verschijnt een menu.

- Ga naar het menu Extra en kies Internetopties.

- Op de tab Geavanceerd klik je onderaan op de knop Opnieuw instellen...

- Klik nogmaals op Opnieuw instellen.

- Klik op Sluiten en herstart internet explorer.

Opmerking:

Bovenstaande procedure kan ook volautomatisch gebeuren, door dit programma te downloaden en uit te voeren: reset IE naar standaardinstellingen (klik erop).

Meer info over het opnieuw instellen van IE, vindt u hier.

Link naar reactie
Delen op andere sites

asus

ik heb nu alles gedaan wat je zegde

bij avg weg te doen kreeg ik terug dit bericht :Windowns Xp probleem met AGSeareHooh class invoegtoepassingen

ik zal nu ondervinden of pc beter ga

bij herstart werd ook gevraagd om explorer 8 te installeren maar die sta in mijn software ??

alvast bedankt en hopelijk zal alles goed gaan groetjes momy

Link naar reactie
Delen op andere sites


×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.