Ga naar inhoud

'n Bleu wil PC of labtop W7.Occas,geen geleur aan de deur.


carambole

Aanbevolen berichten

:eviltongue:L en R krijg ik van toch betrouwbare elektro herstellers aanbiedingen om bij hun een pc of laptop te kopen.Vraag is nu of dat aangepaste pc's zijn:zwaardere geheugen,gekuiste of zwaardere HD's ,bijna versleten,achterhaald.

Is een nieuwere occasie pc of laptop niet voorzien voor W7;video,high definition,geluid enz.Ik ben maar 1° jaar informatica en ik zou graag W7 thuis hebben voor huiswerk en taken.Rond 200 vind ik toch al een geregitreerde W7 met 2gb ram.

aangepast door carambole
Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb de nieuwsbrief eens doorgelezen.Die 200 è was voor een recente occas laptop met een geregist W7 op.Ik volg informatica W7 en krijg daar veel tips en tricks.Ubuntu kan ik er desnoods naast zetten.

Dus wat is nu een echte toepassingssoftware en waar zit toekomst in,linux of windows?.Die 11.10 en W7 gelijken een beetje op mekaar.Mijn beroep zal het mss nooit worden.Ik zal het maar een verlengstuk op onze oude telefoon noemen.Trien,trien...Hallo.:call:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Naar de toekomst toe zal de marktpositie van Windows niet meteen wijzigen denk ik.

Ik zou je toch willen aanraden om te proberen je budget een beetje op te krikken, 200 euro is eerlijk gezegd echt wel weinig.

Zeer zeker voor een laptop...zowel de Sint als de Kerstman zijn op komst, mogelijk valt er een envelopje uit de schouw of uit de zak... ;-)

Link naar reactie
Delen op andere sites

ik doe momenteel ook een informatica opleiding en wat mij op viel was dat de personen met een apple laptop allemaal overstapte naar windows omdat deze het minste problemen hadden tijdens de opleiding.

wat mij ook opvalt is dat we veel programma's gebruikten die meestal met windows compatible zijn.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 5 weken later...

Hallo carambole,

Als je binnen dit topic verder geen vragen of problemen meer hebt, mag je dit onderwerp afsluiten door een klik op de knop +Markeer als opgelost die je links onderaan kan terugvinden…zo blijft het voor iedereen overzichtelijk.

Uiteraard kan je in geval van nieuwe/andere problemen steeds weer een nieuw topic openen…:top:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.