Ga naar inhoud

Computer is trager geworden


010890falcon

Aanbevolen berichten

  • Reacties 68
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Geplaatste afbeeldingen

Er waren in totaal 5 threats

C:\Users\Public\Documents\registrybooster.exe Win32/RegistryBooster application deleted - quarantined

K:\010890FALCON\Backup Set 2011-11-15 222247\Backup Files 2011-11-15 222247\Backup files 7.zip multiple threats deleted - quarantined

K:\010890FALCON\Backup Set 2011-12-11 190011\Backup Files 2011-12-11 190011\Backup files 6.zip Win32/RegistryBooster application deleted - quarantined

K:\010890FALCON\Backup Set 2011-12-11 190011\Backup Files 2011-12-11 190011\Backup files 7.zip Win32/Toggle application deleted - quarantined

K:\010890FALCON\Backup Set 2011-12-25 190011\Backup Files 2011-12-25 190011\Backup files 5.zip Win32/RegistryBooster application deleted - quarantined

Moet ik nu nog iets speciaal doen?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Problemen van de baan, dan is het tijd voor de “grote schoonmaak” : verwijderen van gebruikte programma’s, een cleaning en het verwijderen van de besmette herstelpunten.

Verwijder Combofix: Start -> Uitvoeren/Zoekopdracht en typ: ComboFix /Uninstall

Dit zal Combofix verwijderen + gerelateerde mappen en bestanden, herstelt de klokinstellingen opnieuw, verbergt de bestandsextensies, gaat verborgen bestanden en systeembestanden terug verbergen en maakt een nieuw herstelpunt.

Indien aanwezig mag je de map C:\Qoobox manueel verwijderen.

Download CCleaner.

Klik op “Download Latest Version” en dan start de download van CCleaner automatisch en gratis op.

Installeer het en start CCleaner op. Klik in de linkse kolom op “Cleaner”. Klik achtereenvolgens op ‘Analyseren’ en 'Schoonmaken'. Soms is 1 analyse niet voldoende. Deze procedure mag je herhalen tot de analyse geen fouten meer aangeeft. Klik vervolgens in de linkse kolom op “Register” en klik op ‘Scan naar problemen”. Als er fouten gevonden worden klik je op ”Herstel geselecteerde problemen” en ”OK”. Dan krijg je de vraag om een back-up te maken. Klik op “JA”. Kies dan “Herstel alle geselecteerde fouten”. Sluit hierna CCleaner terug af.

Wil je dit uitgebreid in beeld bekijken, klik dan hier voor de handleiding.

Het is aangewezen om de bestaande herstelpunten te verwijderen (daar zitten besmette herstelpunten tussen die je eventueel zou kunnen terugzetten) door systeemherstel tijdelijk uit te schakelen. Doe dit

  • via Start -> Configuratiescherm -> Systeem -> Systeembeveiliging -> schakel nu systeemherstel uit door de gewenste schijf te selecteren en op "configureren" te klikken.
  • Klik nu op "verwijderen" om alle herstelpunten te verwijderen.
  • Klik op "Toepassen" en "OK".
  • Herstart nu de PC.

Indien dit allemaal probleemloos verlopen is, mag je hieronder op "markeer als opgelost" tokkelen ! Indien je de andere computers ook wil laten nakijken, open dan telkens een nieuw topic. Zo blijft alles overzichtelijk !

Link naar reactie
Delen op andere sites

Bedankt, ik zal weer een hele boterham moeten uitvoeren maar jullie hadden gelijk, dat Registry Booter gedoe was dus de oorzaak van al mijn problemen, op mijn andere PC had ik effe 19 van die Threats en allemaal bijna weer met registry Booter te maken! En ik heb daar nog wel voor betaald! Betalen om virussen binnen te krijgen, hoe dom kan een mens zijn! Ik wil jullie graag iets geven, hoe kan ik jullie Paypal adres krijgen?

En als ik deze boterham heb afgewerkt met deze PC dan zijn er de andere 2 nog, de ene heeft geen virussen maar daar heb ik een iexpl.exe probleemje maar zoals jullie al aanduiden, dit zal ik na het afwerken als opgelost opgeven en andere topics weer openen in zoverre ik ze al niet geopend heb,

Link naar reactie
Delen op andere sites

Als ik op start druk dan krijg ik geen"uitvoeren" te zien?, onderaan is wel de zoekopdracht maar als ik combofix intik dan vindt hij die niet, ofwel is het manneke weer lomp! Ik dus!

---------- Post toegevoegd om 15:02 ---------- Vorige post was om 14:58 ----------

Zo de betaling via Paypal is al gebeurd, drink er een goede pint mee in 2012!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.