Ga naar inhoud

Mijn "OUTLOOK" blokkeerd


herman waeyen

Aanbevolen berichten

Mijn "OUTLOOK" programma blokkeerd bij inloggen en hangt vast.Ik kan er niet meer in of uit , en geeft aan "dit programma reaggert niet"Ik denk tengevolge van een virus TROJAN HORSE , WORM of ander , omdat de rest allemaal wel werkt ook mijn Internet.Kan het een oplossing bieden indien ik mij Outllook 2000 versie overschrijf met een nieuwere OUTLOOK 2003 om dit probleem op te lossen ???Of verlies ik dat alle gegevens en mails van de vroegere Outlook 2000.Ik durfde dit namelijk niety te doen omdat mijn systeem aangaf dat ik hierdoor mijn oude versie zou kwijtspelen.Graag een antwoord van iemand die mij hiermee kan helpen, bij voorbaat dank.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zou je vóór je aan het overschrijven van je Outlook begint, dan eerst niet eens onderzoeken of je al dan niet met een besmetting te maken hebt. Download HijackThis, zet het in een eigen map bvb. C:\ProgramFiles\HijackThis\... en laat scannen. Hang dan het log dat je gemaakt hebt aan een volgend bericht. Kunnen we eens meekijken of er iets van je Trojan-verhaal kan kloppen ?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Als je denkt aan een of ander virus, waarom doe je dan geen virusscan?

Als je dan toch een nieuwe versie van outlook gaat installeren is het best dat je je volledige mailbox opslaat via "bestand - exporteren" en dan opslaan als een csv bestand ergens in een tijdelijke map. Na de installatie van de nieuwe outlook kan je dan via "bestand - importeren" dit bestand opnieuw inlezen en ja hebt al je mail terug.

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.