Ga naar inhoud

Muis hapert


Jee

Aanbevolen berichten

  • Reacties 26
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Geplaatste afbeeldingen

Een bedrade muis heb ik hier niet liggen. Ik ben nu aan het experimenteren met het opnieuw instellen van mijn toetsenbord en muis. Mijn vriendin heeft namelijk ook een draadloze muis van logitech (recentelijk).

Je zou denken dat dit het probleem is maar het vreemde is dat het probleem sinds eergisteren zich voordeed en ik toen nog mijn oude muis had en mijn vriendin ook haar normale muis waar geen problemen met waren.

Dus in principe zou het daaraan niet kunnen liggen vermits hier voordien nooit problemen met waren. Ga nog eens wat testen en als dit niet werkt ga ik eens een bedrade muis halen bij mijn ouders thuis.

---------- Post toegevoegd om 17:00 ---------- Vorige post was om 16:50 ----------

Blijft haperen... ik heb wel de indruk des te meer mijn processorverbruik is des te erger de hapering...

Link naar reactie
Delen op andere sites

In afwachting van de resultaten van je "muistest" mag je het onderstaande nog uitvoeren :

Download en installeer Speccy.

Tijdens de installatie heb je nu de mogelijkheid om Nederlands als taal te selecteren.

speccy.png

Start nu het programma en er zal een overzicht gemaakt worden van je hardware.

Als dit gereed is selecteer je bovenaan " Bestand - Publiceer Snapshot " en vervolgens bevestig je die keuze met " Ja ".

In het venster dat nu opent krijg je een link te zien, kopieer nu die link en plak die in je volgende bericht.

Wil je in woord en beeld zien hoe je een logje van Speccy maakt en plaatst kun je dat Hier lezen.

Ook Dit (KLIK) filmpje laat zien hoe je een Speccy-logje kan plakken in je antwoord.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Mijn grapische kaart warmt snel op tot 60°C, dat is misschien wel normaal. Ik ga ff al mijn games eraf gooien en ze opnieuw installeren. Ik vind het raar dat Battlefield 3 zoveel processverbruik in beslag neemt. Misschien was dit vroeger zo maar mijn muis heeft daardoor nu nooit raar gedaan. En nu wel ... ?

post-3674-1417704699,806_thumb.jpg

De drop van het processverbruik is wanneer ik BF3 afsluit. Mijn muis werkt normaal als ik een laag processverbruik heb.

Ik probeer zoveel mogelijk informatie te geven zodat jullie mijn situatie goed begrijpen en eventueel een ander probleem kunnen ontdekken.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Het werkt allemaal goed ZONDER hapering met een bedrade muis ... ik zou wel graag verder spelen met mijn nietbedrade muis. Iemand die weet waaraan dit kan liggen ?

-> ik heb altijd een draadloze muis (G7) gehad van Logitech. Nooit problemen met gehad sinds 27 dec 2011. Dus ik dacht dat die G7 de geest aan het geven was en ging dus een nieuwe halen vermits ik die toch al een dikke 5 jaar had.

Ik heb dan de Logitech PerformanceMX gekocht en ook een draadloos toetsenbord van logitech (K800). Het toetsenbord werkt perfect.

Ik kan beide (zowel muis als toetsenbord) op één en dezelfde usbontvanger aankoppelen via "unifying" software die in te stellen is in de logitech setpoint instellingen. Zolang ik niet te veel applicaties of zware programma's draai werkt de draadloze muis goed maar zodra ik wat zwaarder materiaal start begint hij te haperen.

Aan de afstand tussen de muis en de ontvanger ligt het volgens mij niet want dat is maximum een meter (met mezelf er wel tussenin)

Nu is volgens mij de muis zelf niet het probleem want ik had hetzelfde probleem met mijn vorige muis ook. Ik heb geen flauw idee waar het kan aan liggen maar alle suggesties, tips en hints zijn welkom.

aangepast door Jee
Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.