Ga naar inhoud

windows verkenner werkt niet bij dvd brander


belann

Aanbevolen berichten

ik doe het pas sinds kort moet ik zeggen en had het alleen via nero gedaan de trial dan van 11 en toen zei iemand tegen me je kan ook via je windows(comp) branden dat heb ik toen gedaan wilde eerst nero 11 kopen maar als het via windows kan is dat zonde natuurlijk nou ja geprobeerd en idd heb een keer of 6 gebrand via de windows en nu niks

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 51
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

nou heb t geprobeerd maar het word niet beter ik heb tevens een paar dingen verwijderd bij onderdelen en programma's in het config scherm maar heb een reviversoft dat is een anti spy ofzo en die wil er niet af had gehoord als je teveel van die dingen op je comp hebt dat dat ook weleens het probleem kan zijn nu heb ik roxio gedownload (free trial) om te testen wat er nu gebeurt maar die zegt ook steeds reageert niet dus heb sterk t vermoeden dat het toch aan mn brander lig iemand verder suggesties?

bvd

---------- Post toegevoegd om 16:35 ---------- Vorige post was om 16:30 ----------

bedoelde eigenlijk registry reviver hij is ook niet te verwijderen

Link naar reactie
Delen op andere sites

Die software van reviversoft is dat toevallig een register cleaner?

Heb je die recent nog gebruikt?

Wat heb je verwijderd via programma's en onderdelen?

Roxio is alweer software die je toch zal gaan verwijderen, want na enige tijd moet je er voor betalen.

Dus verwijder liever nu al Roxio via programma's en onderdelen.

Gebruik dan liever cdburnerxp (klik erop) die is gratis en is ook in het Nederlands.

Heb je enkel herschrijfbare cd/ dvd's?

Heb je de gewone cd of dvd eens geprobeerd?

Link naar reactie
Delen op andere sites

ja dat is een register cleaner zag al dat veel meer mensen er problemen mee hebben gehad , had ik dat nou meer eerder gelezen :( weet ook niet of t daaraan ligt , ik heb de oude nero ed verwijderd en de register en uniblu ofzo maar nu ik de computer opstart blijft ie een foutmelding geven en in programma's en onderdelen staat het dus nogsteeds en kan t ook niet verwijderen tenminste ik klik op verwijderen en vervolgens zegt ie programma werkt niet meer en dan staat nog steeds dat erin ook al wil ik t verwijderen is daar een andere oplossing voor??

ook idd een ander brandprogramma geprobeerd en dat geeft ook steeds aan reageert niet.

ik dkies steeds voor die gratis trials omdat we een brandprogramma willen aanschaffen en ik kan m dan zo uittesten maar als ik er 1 zou kopen bv nero 11 ben ik bang dat mn formatteren nog steeds niet lukt omdat alles nu ook steeds vastloopt iemand nog suggesties of kan ik m beter naar een comp. winkel brengen dat het daar uitgezocht word? thnx !!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

dank u voor de reactie ik heb t geprobeerd en er is idd veel weg alleen blijf ik de melding van registry reviver er niet uit zodra ik de comp opstart krijg ik de melding met rood :c;\programfiles\reviversoft\registryreviver\lang.Ing unable to continue ik krijg het er niet uit iemand een idee hoop dat het daarna gaat lukken met branden

Link naar reactie
Delen op andere sites

het formatteren doet t nog steeds niet helaas hij blijft zeggen voorbereiden van formatteren en vervolgens de melding formatteren kan niet worden voltooid niuwe schijfjes geprobeerd denken jullie dat dit te maken heeft met een eventueel vieze lens ?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.