Ga naar inhoud

windows vista activeerd niet....


misteragga

Aanbevolen berichten

Volg eerst de tips in bericht 2 hierboven (van Asus).

Daarna probeer je dit:

- klik op het startmenu en typ windows update en druk op enter

- Aan de linkerkant klik je op "Naar updates zoeken". Als er updates gevonden worden, klik je op "Updates installeren".

Het is mogelijk dat er niet geactiveerd kan worden als bepaalde bestanden niet zijn bijgewerkt. Vandaar dat je zeker moet zijn dat alle windows-updates geinstalleerd zijn.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nam je reeds deze tips door ivm de activatie ?...

Als je een foutmelding mocht krijgen is meer info (screen) altijd welkom.

ik heb die optie al na gekeken als nog helpt het niet ik zal een printscreen maken..

---------- Post toegevoegd om 20:57 ---------- Vorige post was om 20:55 ----------

Volg eerst de tips in bericht 2 hierboven (van Asus).

Daarna probeer je dit:

- klik op het startmenu en typ windows update en druk op enter

- Aan de linkerkant klik je op "Naar updates zoeken". Als er updates gevonden worden, klik je op "Updates installeren".

Het is mogelijk dat er niet geactiveerd kan worden als bepaalde bestanden niet zijn bijgewerkt. Vandaar dat je zeker moet zijn dat alle windows-updates geinstalleerd zijn.

ik zal windows updates zn werk laten doen er zijn geen eene updates gedaan zelfs geen drivers geinstallerd

en ook geen service pack's

Link naar reactie
Delen op andere sites

ik zal windows updates zn werk laten doen er zijn geen eene updates gedaan zelfs geen drivers geinstallerd

en ook geen service pack's

Ik zou dat dringend doen, want hiermee kan je "niet kunnen activeren" te maken kunnen hebben! De controlemechanismen op een juiste activatie wordt steeds bijgewerkt door Windows, dus je moet Windows Update doen én alle updates eerst installeren, vooraleer Windows online te activeren.

aangepast door Kurtt
Link naar reactie
Delen op andere sites

oke ik heb alvast 2 meldingen die ik aan jullie kant geven1. zie bijlagen dat is als ik de product code van de systeemkast gebruik2. zie bijlagen dat is als ik de product code van een papiertje af lees en typdie had ik nog gemaakt het het programma jelly bean zo dat ik niet hoefte te schrijvenmaar die werkt als nog niet.bijlagen 1.post-12056-1417704723,2817_thumb.jpg[/b]

post-12056-1417704723,2537_thumb.jpg

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dit vond ik over de foutmelding 0xC004E003:

Foutcode 0xC004F027, 0xC003E004 en 0xC004E003

Als een van deze foutcodes wordt weergegeven, moet u Windows Vista opnieuw activeren. Ga hiervoor als volgt te werk:

  1. Open het onderdeel Systeem in het Configuratiescherm. Klik hiertoe op StartVistaStartButton.jpg
    , typ Systeem in het vak Zoekopdracht starten en klik in de lijst Programma's op Systeem.
  2. Klik in het gedeelte Windows activeren op de koppeling Productcode wijzigenSecurityShield.jpg
    Als u wordt gevraagd om een administratorwachtwoord of om bevestiging, typt u uw wachtwoord.
  3. Typ de productcode in het veld Productcode en klik op Volgende.
  4. Volg de stappen in de wizard Windows activeren om de activering te voltooien.

- Installeer éérst al je Windows updates (installeer nog geen Service Packs)

- Probeer daarna opnieuw te activeren

- Als het dan nog niet lukt, volg wat hierboven staat in de tekstballon (die 4 stappen).

Hou er rekening mee dat de activatiecode van Windows bestaat uit 25 karakters én dat er een onderscheid is tussen het CIJFER 0 (nul) en de LETTER O (O van Oostmalle)

- Als het dan nog niet lukt, lees je de tips die hier (klik erop) staan.

- Hier kan je de Windows-activation-update downloaden ! (KB971033)

(bron: http://support.microsoft.com/kb/971033)

aangepast door Kurtt
Link naar reactie
Delen op andere sites

Dit vond ik over de foutmelding 0xC004E003:

- Installeer éérst al je Windows updates (installeer nog geen Service Packs)

- Probeer daarna opnieuw te activeren

- Als het dan nog niet lukt, volg wat hierboven staat in de tekstballon (die 4 stappen).

Hou er rekening mee dat de activatiecode van Windows bestaat uit 25 karakters én dat er een onderscheid is tussen het CIJFER 0 (nul) en de LETTER O (O van Oostmalle)

- Als het dan nog niet lukt, lees je de tips die hier (klik erop) staan.

- Hier kan je de Windows-activation-update downloaden ! (KB971033)

(bron: Description of the update for Windows Activation Technologies)

oke ik heb het geprobeerd hoe het hier vermeld staat maar als nog heb ik het zelfde probleem wat ik ook geprobeerd heb

is dit Windows-activation-update er werd een melding gegeven in de aard dit programma is niet voor u besturing systeem.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Via de link in post 2 (KB940315) krijg je ook de beschrijving hoe je je Windows Vista telefonisch kan activeren...probeerde je die mogelijkheid reeds ?...

Mogelijkheid wordt ook aangeboden op je PC : zie je 2e screen in post 6 : "U kunt ook telefonisch contact opnemen met Microsoft voor hulp bij het oplossen van dit probleem."

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.