Ga naar inhoud

Naam verwijderen van site in zoekprogramma google


Aanbevolen berichten

het is zo.

Enige tijd geleden heb ik op "De Brian Jones fan club guestbookworld.com" 2 aardige zinnen getypt over de overleden Rolling stone. Zonder mijn toestemming staat mijn persoonlijke email adres nu inneens in beeld wanneer je mijn naam googled.

Hier ben ik helemaalniet blij mee. Ik heb geprobeerd de organisatie te contacteren maar kan geen email van hun vinden hoe ironisch dat ook is.

Wie o wie helpt mij om weer gewoon anoniem te zijn.Dus niet mijn naam ziet wanneer jemijn naam typt dus deze googled, dan zie je direct als derde in het rijtje "guestbook.com De Brian jones fan club"en mijn persoonlijke email adres en naam en wat ik getypt hebt.

Ik wil dit wissen en vooral mijn persoonlijke email abonnement adres.

Hartelijk dank!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Beste gebruikersnaam1,

Op zich lijkt me daar weinig aan te veranderen. De enige uitweg die ik zie is contact opnemen met de website beheerder. Misschien kan je even een mailtje sturen naar help@guestbookworld.com met de vraag indien zij iets voor je kunnen doen?

Groet,

Mako

-EDIT- Asus was me voor ;-)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Bedankt voor je reaktie :-)!!! Cool, thanks.

Dit heb ik geprobeerd.Ik heb dat mail adres (help@guestbookworld.com) een mailtje gestuurd. Geen resultaat. Kreeg een soort van foutmelding -----> Technical details of permanent failure:

Google tried to deliver your message, but it was rejected by the recipient domain. We recommend contacting the other email provider for further information about the cause of this error. The error that the other server returned was: 553 553 sorry, that domain isn't in my list of allowed rcpthosts (#5.7.1) (state 14).

Andere suggestie? Alstjeblieft.

Wat nu. Maar hoe verwijder je normaliter je naam uit de zoeklijst van google als bijvoorbeeld je internetwinkel niet meer actief is of zo?

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.