Ga naar inhoud

gegevens terughalen


grijzegeus

Aanbevolen berichten

Hallo grijzegeus,

er kunnen veel redenen zijn waarom je de bestanden op een DVD niet ziet in Verkenner als je de DVD inlegt.

- Ziet de DVD-speler andere DVD's (inhoud) wel?

- Ook als er avi-bestanden op die andere DVD staan?

- Ondersteunt je DVD-Rom het type schijfjes dat je inlegt? DVD+R (RW) of DVD-R (RW) ?

- Zitten er krasjes op de DVD, of is het oppervlak wazig?

- Als je de DVD inlegt, zie je dan het station verschijnen in Verkenner?

Graag wat antwoorden, dan proberen we daar verder op te borduren xD

Beerke10

Vul je systeemgegevens in bij je profiel, zo kunnen we je beter, sneller en gerichter helpen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weken later...

dag beerke

eerst wil ik me excuseren voor de laattijdige reactie maar ik was enige tijd "buiten dienst" zodoende.

ik apprecieer je belangstelling, maar mijn vraag is enkel kunnen bestanden van een dvd, harde schijf enz teruggewonnen worden

door één of ander bestaand programma. blijkbaar is dat mogelijk en dus luidt mijn vraag welk (liefst gratis uiteraard) programma kan dat verwezenlijken

groeten

grijzegeus

Link naar reactie
Delen op andere sites

Het gaat hier om gegevens die niet meer leesbaar zijn, niet zozeer om verwijderde bestanden. De tips van clarkie kunnen misschien helpen. Ik weet niet of recuva ook niet leesbare bestanden kan herstellen of dat die enkel verwijderde bestanden kan terugvinden.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.