Ga naar inhoud

mailing op onderwerp samenvoegen in outlook


GTvdH

Aanbevolen berichten

dag,

het kan soms voorkomen dat er omtrent 1 onderwerp meerdere mailingen de deur uitgaan en ook weer binnenkomen. wat weer resulteerd in een enorme lijst met mails.

is het mogelijk binnen outlook 2007 deze te groeperen / bundelen (automatisch) op onderwerp? indien je gebruik maakt van een mailaccount als Gmail zal je mijn vraag wellicht meteen begrijpen.

ben zeer benieuwd naar de opties

Link naar reactie
Delen op andere sites

dank voor de reactie, het is niet geheel wat ik zoek, dit is handmatig zaken bundelen, ik wil (hoop) dat deze optie binnen outlook standaard aanwezig is waardoor mijn mails van collega's automatisch gebundeld worden op basis van het onderwerp.

kijk maar bij deze link van gmail

aangepast door GTvdH
Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik weet niet of het in outlook 2007 ook kan maar met 2010 kan je de mails groeperen per conversatie.

Open op het lint de tab beeld.

De 2de groep is conversaties. Hier vink je aan tonen als conversaties. Je moet dan nog aangeven of je enkel de huidige map of alle mappen wil weergeven als conversaties.

Alle mails worden dan gegroepeerd per onderwerp.

Selecteer een conversatie en klik op het driehoekje vooraan om alle berichten van de conversatie te zien.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.