Ga naar inhoud

Er kan geen thuisgroep worden ingesteld op deze computer (de mijne dus)


WaWa

Aanbevolen berichten

Ik heb het zelf eens zitten uitproberen en het werkt bij mij al volgt:

Windows media player moet je openen.

Daar klik je met de rechtermuisknop op video's en kies videobibliotheek beheren.

post-23245-1417704740,9445_thumb.png

In het volgende venster klik je op toevoegen.

post-23245-1417704740,9846_thumb.jpg

in het volgende venster zoek je de map waar je video's in staan, klik de juiste map aan.

Klik dan op map opnemen.

post-23245-1417704741,4991_thumb.jpg

Nu worden alle video's van in je map toegevoegd aan je video bibliotheek.

Je mag Windows media player terug sluiten.

nu zou je op de Tv wel je videobestanden moeten vinden.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 39
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Geplaatste afbeeldingen

Clarkie,

Bedankt voor je informatie. Dit is een nieuwe benadering. Ik zal het even uitproberen en laat je weten hoe het afloopt. Helemaal gedaan volgens je instructies. Ik kreeg de melding: "De map 'mijn Video's staat al in de bibliotheek. U kan een map slechts eenmaal in de bibliotheek opnemen"

Ik doe de test asap en hou je op de hoogte.

MvG

WW

aangepast door WaWa
toevoeging
Link naar reactie
Delen op andere sites

Clarkie

Alles opnieuw geprobeerd. Verbinding tot stand gebracht en gelukt. Maar desondanks weigert de TV mijn Videomap te openen. Aan de Tv zal het niet liggen, maar wel aan een verkeerde instelling. Kan je nog wat bedenken a.j.b? (wel niet super-dringend).

MvG

WW

Link naar reactie
Delen op andere sites

Staat de map waar de video's in staan en die je toegevoegd hebt aan Windows media player als gedeeld?

Zie je de bestanden (video's) in Windows media player staan nadat je de map toegevoegd hebt.

Je gaf in bericht 1 door dat ze op een externe schijf staan, heb je wel de juiste map gekozen?

Link naar reactie
Delen op andere sites

C.,

Alles staat op mijn D:-drive. Aleen het OS en mijn mailprogramma staat op C:.

Ik heb op de map 'mijn naam' en 'Mijn Video's' geklikt > Delen met > anderen > iedereen > Gast, gezet. Op mijn naam = sub-map stond wel een slotje. Met dit te delen was het slotje weg. Eindelijk dacht ik dat het opgelost was, maar terug kreeg ik op de TV hetzelfde scenario. Geen enkele map kon ik openen.

Bedankt voor het volhouden. Ik heb wat geleerd, maar blijkbaar nog net niet genoeg.

MvG

WW

aangepast door WaWa
toevoegingen na testen
Link naar reactie
Delen op andere sites

C.,

Eerst zag ik: "Mediabibliotheek bijwerken". Daarna zag ik alle Video's op mijn eigen PC. Desondanks het correct verbinden komen er voorgeprogrammeerde mappen op de TV. Ook Ga naar bovenste map. Er naartoe gaan, of naar de knop Video's toont niets.

Merkwaardig is ook dat dezelfde video mappen en bestanden op een USB-stick zetten toont de Vidoe's zonder problemen op de TV. Het is natuurlijk de bedoeling niet te kopiëren op een stick en dan te bekijken. Dan dient mijn Wifi verbinding tot niets.

Waar zit het toch strop?

MvG |||| WW

Link naar reactie
Delen op andere sites


×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.