Ga naar inhoud

Er kan geen thuisgroep worden ingesteld op deze computer (de mijne dus)


WaWa

Aanbevolen berichten

  • Reacties 39
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Geplaatste afbeeldingen

C.,

Op de TV kan ik kiezen voor ander apparaat, maar niet voor ander medium. Kan je me ook eens uitleggen wat het verband is tussen mijn "probleem" en Windows Media Player. Misschien kan ik dan achterhalen wat de oorzaak is.

Ik probeer verder. Wordt vervolgt.

MVG |||| WW

Link naar reactie
Delen op andere sites

post-19635-1417704744,3707_thumb.jpg Clarkie,

Dit is een (niet al te geslaagde) opname van mijn TV scherm. Hopelijk kan je min of meer aflezen wat er staat. Bovenaan zie je Video's en in het hoofdscherm een map Video's. En: verder geraak ik niet. Waar speelt Media layer hier een rol in?

MvG

WW

Link naar reactie
Delen op andere sites

Mijn tv zoekt de video via de video bibliotheek, in Windows media player.

Als ik de map waarin de video's staan in de video bibliotheek plaats vindt mijn tv de video's (indien juiste formaat) terug.

Maar ben je zeker dat je tv de PC gevonden heeft in het netwerk?

Die mappen die je laat zien staan er bij ook zonder dat de PC in het netwerk zit.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Clarkie,

Je hebt zeker gelijk. Morgen kan ik het verder uitproberen. Ondertussen lees ik 't een en 't ander over het gebruik van Media Player. Ik zit allicht te veel vast aan het feit dat ik meende dat ik direct van de externe schijf kon aflezen. Nu begrijp ik dat je moet 'streamen' met Media Player.

Wordt vervolgt (ik kom er nog... hopelijk),

MvG |||| WW

Link naar reactie
Delen op andere sites

Clarkie,

Ik heb tot laat nog alles geprobeerd met Windows media Player. De verbinding met de TV was zeker gelukt. Toch krijg ik de lijst Video's die ik in Afspelen heb gezet niet te zien op de TV. Ook op Youtube heb ik alles bekeken dat er te vinden was over het gebruik van Media Player. Ik krijg de Video's niet gestreamed naar mijn TV.

Waar kan het verkeerd zitten?

MvG |||||||||| WW

Link naar reactie
Delen op andere sites

Clarkie,

Betekend dat dat je denkt dat er niets meer te suggereren is. Verstaan wij elkaar mis?

Ik doe nochtans mijn best om het te begrijpen. Het kan toch niet onmogelijk zijn om dit te doen werken. Alleen weet IK niet hoe.

Sorry daarvoor. Neem gerust je tijd. Het is niet dat ik dit zo dringend wil weten, maar alleen herinner ik me dat het ooit gewerkt heeft.

Met vriendelijke groeten,

WW

Link naar reactie
Delen op andere sites

Clarkie,

Ik begrijp je wanhoop. Ik experimenteer verder met WMP en probeer het uit te zoeken met demootjes op Youtube en elders.

Als ik het opgelost krijg, laat ik je het zeker weten. Ergens wordt de weg tussen de Video's op mijn PC en de TV geblokkeerd.

Misschien komt er een verklaring uit een onverwachte hoek. Ondertussen kopieer ik de Video's die ik wens te zien op een stick en steek het in een USB van de TV. 't Is behelpen, maar het gaat ook. Muziek krijg ik van mijn PC naar mijn Hifi met een Logitech Bluetooth adapter. Dit werkt voortreffelijk. Misschien vind ik iets dergelijks voor Video's als het met WMP niet lukt. Toch bedankt.

MvG |||| WW

Link naar reactie
Delen op andere sites


×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.