Ga naar inhoud

Videokaart


Funny

Aanbevolen berichten

Hallo lieve helpers,

Het is een tijd goed gegaan maar 't is weer bal!!

Gebruik MS Windows XP Media Center Edition versie 2002 SP3 32 bits.

Ik krijg nu de volgende storingsmelding:

[h=1]bericht in Windows XP: 'STOP 0x000000EA THREAD_STUCK_IN_DEVICE_DRIVER'[/h]Beetje uitgedokterd wat dit inhield en kwam bij de videokaart terecht. Die bleek geen driver te hebben.

Ik bij de fabrikant gekeken, maar mijn versie is te oud denk ik (2005). Verder gegoogeld en kwam ergens een exe. tegen als zijnde de juiste driver. Dus geïnstalleerd en bij apparaten beheer stond nu dat dit nu goed functioneerde.

Maar helaas de foutmelding blijft en de comp. sluit continue spontaan af. Tegenwoordig gepaard met grafische misvormingen.

Ik heb de volgende videokaart:

NVIDIA GeForce 6200SE Turbo Cache.

Heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeelp????:-)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Yeb, die info heb ik doorgelezen( deze kreeg ik ook na het verzenden van het fout rapport. Ik heb nu in elk geval de goede driver voor m'n videokaart ( via NVIDIA UK. Denk ik.). Kan het zijn dat dit probleem is gekomen om dat ik heb geprobeerd, handmatig ( in c:\widows) media center zoveel mogelijk te verwijderen? Ik zeg zoveel mogelijk, omdat ik niet alles in de prullenbak kon doen. Als dit zo is, hoe kan ik dit dan herstellen/ ongedaan maken/ opnieuw installeren?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heb ik al gedaan, doet niets helaas. Ik zie ook bij, c:\widows en dan bij ehome ( zo heet media center edition) dat de bestanden die ik verwijderd heb, nog steeds weg zijn. Ik heb ook al "Recuva" er op los gelaten, die geeft inderdaad heel veel bestanden weer die ik via Prullenbak verwijderd heb. Maar dan ook echt alle bestandjes afzonderlijk, dus ik weet niet eens zeker wat bij Media Center hoort. Er zijn trouwens ook bestanden bij, die overschreven zijn en dus niet meer terug te plaatsen.

Bedankt voor je support!

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.