Ga naar inhoud

office word 2007 kan niet afdrukken


steph05

Aanbevolen berichten

Probeer Word eens als administrator op te starten:

1. Rechtsklik op je bureaublad op de snelkoppeling van Word en kies Eigenschappen. Ga dan naar het tabje Snelkoppeling. Klik op Geavanceerd. Zet een vinkje voor "Als administrator uitvoeren". Als u daar geen vinkje kunt plaatsen:

- Ga in de verkenner naar c:\program files(x86)\Microsoft Office\Office 14 (of een andere versie)\Winword.exe en rechtsklik op winword.exe en kies "Als administrator uitvoeren". Probeer nu een document af te drukken. Lukt het nu wel?

Als het nog niet lukt:

2. Ga naar Start/Configuratiescherm en kies Apparaten en printers. Rechtsklik op je printer en zorg dat "Rechstreeks naar printer afdrukken" is geselecteerd.

3. Je kan ook proberen om de Print Spooler eens opnieuw op te starten

(start/het woord services intypen, Services kiezen in het menu, dan naar de service Print Spooler op zoek gaan, Rechtsklik erop, kies Stoppen. Daarna weer rechtsklik en kies Starten.

Welke versie van Word 2007 gebruikt u ? De Word 2007 Starter Edition of de gehele Office 2007 suite?

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 31
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Geplaatste afbeeldingen

sorry, nog steeds lukt het niet.

stap 1) kan vakje 'als administrator uitvoeren' niet aanklikken

stap 2) naar printer gaan, rechtsklik maar bij mij staat er geen "' rechtsreeks naar printer afdrukken.

stap 3 heb ik gedaan maar zonder resultaat

werk met office word 2007 voor thuisgebruik en studenten

zou het lukken om bij compatibiliteit iets aan te passen?

daar kan ik mijn compputer programma in tikken en administrator aanklikken?

aangepast door steph05
Link naar reactie
Delen op andere sites

heb deze morgen al naar herstelpunt gegaan maar kon pas terug keren naar 27 jan 2012

ik denk dat toen de problemen begonnen zijn want mijn man zat op pc en die ging 4 maal uit en dan lichtblauw scherm met opladen en downloaden en dan viel ie heel uit en toen we hem aanstaken leek die normaal tot nu dus.

kan je me even hulpen waar ik dit terug kan vinden compatibiliteit? ik kwam daarnet daarop maar vind nu niet meer

---------- Post toegevoegd om 22:49 ---------- Vorige post was om 22:42 ----------

heb dit terug gevonden van compatibiliteit heb daar me pc ingedrukt en administrator maar dit lukt nog steeds niet.

kan ik niet verder terug keren in de tijd????

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dat is wel een heel drastische oplossing die we pas in allerlaatste instantie gaan gebruiken als er niks anders helpt.

Een "workaround" of omweg (tot we een oplossing gevonden hebben) kan het volgende zijn.

Sla het document dat je wil afdrukken op als een pdf bestand.

Open dit dan met de pdf reader en druk dan het pdf bestand af.

Kan je vanuit een andere office toepassing (excell bvb) wel normaal afdrukken?

Link naar reactie
Delen op andere sites


×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.