Ga naar inhoud

outlook kan ik geen mails versturen.


peet67

Aanbevolen berichten

Wie helpt.!!

Sinds gisteren nadat mijn computer is ge-up-dated kan ik outlook express alleen nog mails ontvangen maar niet meer openen en verzenden.

Ik krijg dan de melding er is een fout opgetreden.(welke??) bij het openen van dit bericht.

Geldt ook voor de oudere berichten die ik gisteren nog kon openen.

Om een nieuw bericht te verzenden krijg ik dezelfde mededeling en kan dus geen mails verzenden.

Wie heeft de oplossing.!!

Dank je wel alvast voor jullie hulp.!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Via PB bericht

Goedemiddag,

Als ik outlook open en ik wil de mails openen dan krijg ik de melding.

Er is een fout opgetreden bij het openen van dit bericht.

Als ik dan op nieuw bericht klik krijg ik hetzelfde bericht.

Dank je wel voor je reactie en mogelijke hulp.

Groetjes,

Peter

Ga naar c:\documents and setting\administrator\application data\microsoft\adress book en verwijdert daar de wab

Link naar reactie
Delen op andere sites

Via PB

Ga naar c:\documents and setting\administrator\application data\microsoft\adress book en verwijdert daar de wab

goedemiddag ik ben niet zo onderlegd met computers... kan je ajb zeggen waar ik dit geheel kan vinden op mijn computer.?

Dank je.

Graag uw berichten hier doen i.p.v. PB

Herstart de computer en log je in als administrator

Klik op Deze computer en typ in de adresbalk dit:

c:\documents and setting\administrator\application data\microsoft\adress book

Je kan de tekst ook kopieren en plakken.

Ofwel naar start uitvoeren en typ dit *.wab en dan enter

Windows zal de wab bestand vinden.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Laat ons eens even wachten voor we het adresboek verwijderen. Doe eerst even het volgende :

Ga naar deze standaardlocatie C:\Documents and Settings\Gebruikersnaam\Local Settings\Application Data\ Identities\... lang cijfer\Microsoft\Outlook Express en bekijk even of daar een aantal .dbx-bestanden te vinden zijn. Dit zijn normaal "verborgen bestanden", dus als je ze daar niet te zien krijgt, moet je de optie "verborgen bestanden tonen" eerst nog inschakelen.

Indien je deze bestanden daar kan terugvinden, open je een map (noem ze bvb. Outlook Express) op je bureaublad en verplaats je alle .dbx-bestanden naar deze map. Start dan Outlook Express opnieuw op. Nu krijg je een OE met allemaal lege mappen. Verstuur enkele mailtjes naar je eigen mailadres en bekijk of je deze kan openen, lezen en verplaatsen naar andere mappen (bvb. Verwijderde Items). Zo ja, heb je een nieuwe cleane OE. Laat even weten of dit gelukt is, dan gaan we daarna verder om je oude berichten terug op hun plaats te krijgen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.