Ga naar inhoud

verkeerde taal win 7


yvonne2

Aanbevolen berichten

Het is gelukt!!!!!!!!!!!!!! We hebben alles in het nederlands maar nu weer een probleem dat hij geen verbinding kan maken met het draadloze netwerk van de buren en ook nu niet bij mij.Wat dus eerst wel kon.

Dus weer een probleem. Hoe los ik dat nu weer op.Ik heb de codes van de netwerken wel maar hij geeft aan geen verbinding te kunnen maken.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hij heeft geen eigen account zo als Ziggo of zo, hij werkt gratis op het draadloze netwerk van de buren,met toestemming van hen en heeft ook het wachtwoord.

Bij mij kon dat ook,maar nu alles in het nederlands is krijgen we met zijn laptop geen toegang meer tot mijn draadloze netwerk,wel toen alles in het duits was.

Dus even via mijn kabel gekeken en dat werkt wel maar draadloos niet.We typen het juiste wachtwoord in maar hij geeft aan dat er geen verbinding gemaakt kan worden.

Maar geweldig dat ik via jullie alles heb kunnen herstellen in het nederlands,duurde heel lang en was bang dat het fout ging maar het werkte,dus BEDANKT.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op aardig wat Asus-modellen is er aan de linker zijkant van het toestel een schuifschakelaar om het draadloos internet te activeren, anders is de combinatie van de toetsen Fn en F2 (deze twee samen induwen) ook een mogelijkheid.

Een recovery kan inderdaad enige tijd in beslag nemen, maar nu vertrek je wel met een propere lei...:top:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Weet ik niet en ook niet waar hij zit,maar vanmorgen toen alles nog Duits was ging het wel en nu ik alles terug heb gezet naar de fabrieksinstelling en het nederlands niet meer.

Het is gelukt,geen idee hoe maar hij had internet ineens op mijn router dus alles is prima en hij is heel blij.

Allemaal bedankt voor de geweldige hulp.

Gr Yvonne

aangepast door yvonne2
Het is gelukt allemaal dank zij jullie.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Fijn te lezen dat alles in orde is !... :-)

Als je binnen dit topic verder geen vragen of problemen meer hebt, mag je dit onderwerp afsluiten door een klik op de knop +Markeer als opgelost die je links onderaan kan terugvinden…zo blijft het voor iedereen overzichtelijk.

Uiteraard kan je in geval van nieuwe/andere problemen steeds weer een nieuw topic openen…:top:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.