Ga naar inhoud

Western Digital elements laat PC vastlopen


M4TTHI4S

Aanbevolen berichten

Best een backup zetten naar de pc zodat je uw bestanden hebt.

Zelf heb ik en mijn zoon een WD portable versie en hoeft niet eens veilig verwijderen klikken.

Hier komen regelmatig zulke vragen van WD.

Zelf hebben we nooit een probleem mee en het is zeker 1 jaar geleden dat ik gekocht had.

En minstens 1 keer per dag sluit in weer aan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

De dingen die op de WD elements externe harde schijf stonden was al een backup van documenten die op een andere externe HD staan. :)

Ik ben nu de documenten aan het kopiëren naar nog een andere HD en dan ga ik die WD elements harde schijf eens formatteren.

@ stegisoft: je bent trouwens heel erg bedankt voor je 24/24h service! :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Thanks voor het handige topic!

Met enorm veel geduld komt de externe HD bij deze computer. Wanneer ik dan een mapje met foto's van 88mb wil overzetten duurt dit meer dan 5 minuten! :|

Ik heb al eens rechtermuisklik op de schijf gedaan en dan snel formateren als NTFS gedaan, zonder resultaat.

Rechtermuisklik -> eigenschappen op de harde schuif duurt ook minuten voor het wordt weergegeven. Verder heeft mijn PC helemaal geen problemen, alleen bij deze externe HD.

Dus best contact opnemen met de WD klantenservice?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dus best contact opnemen met de WD klantenservice?

Als je wil gebruik maken van de garantie is dat aangewezen, de volledige "piste" om dit zelf rechtstreeks af te handelen kan je nalezen in het topic dat ik vermeldde in bericht 14.

Dit gaat sneller gaan dan wanneer je met je schijf terug naar de locale verkoper stapt.

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.