Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

ja de eene keer lukt de bijlage met gmail,en dan weer niet,als ik op bijlage klik

en een plaatje is aan uoploaden komt er BIJLAGE MISLUKT DIT WORDT MOGELIJK

VEROORZAAKT DOOR EEN PROXY OF FIREWALL

DUS dit komt er te staan,dan doe ik weer dat herstellen en dan werkt het weer paar keer

Maar wat is die proxy en firwall snap ik niet wat dat is

Heb ook mozilla en die doet het soms ook wel,wat kan eraan gedaan worden?

Of wat moet ik doen?

ALVAST VEEL DANK VOOR DE HULP

GROETJES GERDA

Link naar reactie
Delen op andere sites

ha dus een firewall is een antivirus?

GROETJES GERDA

Neen.

Er zijn pakketten waar zowel een antivirus als een firewall in zitten.

Maar kan ook individueel zijn.

Zoals AVG antivirus free, het bestaat als een gratis antivirusprogramma zonder firewall. (gratis)

Maar ook AVG internet security bestaat en daar zit een antivirus en firewall in en die is betalend.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Goeie vraag want ik weet nu nog altijd niet welke firewall je gebruikt en welke provider ( Belgacom, telenet) je gebruikt.

Het is wel raar dat door je IE opnieuw in te stellen je probleem even opgelost is.

Windows xp is al een tijd geleden bij mij, vindt je via configuratiescherm iets terug over welke firewall je gebruikt?

Zet die dan als test even uit en kijk of je het probleem dan nog hebt.

Maar het is niet zeker dat het probleem daarmee opgelost raakt.

Voer ook onderstaande eens uit:

Download CCleaner. (Als je het nog niet hebt)

Installeer het (Als je niet wil dat Google Chrome op je pc als standaard webbrowser wordt geïnstalleerd, moet je de 2 vinkjes wegdoen !!!) en start CCleaner op. Klik in de linkse kolom op “Cleaner”. Klik achtereenvolgens op ‘Analyseren’ en 'Schoonmaken'.

Klik vervolgens in de linkse kolom op “Register” en klik op ‘Scan naar problemen”. Als er fouten gevonden worden klik je op ”Herstel geselecteerde problemen” en ”OK”. Dan krijg je de vraag om een back-up te maken. Klik op “JA”. Kies dan “Herstel alle geselecteerde fouten”.

Soms is 1 analyse niet voldoende. Deze procedure mag je herhalen tot de analyse geen fouten meer aangeeft.

Sluit hierna CCleaner terug af.

Wil je dit uitgebreid in beeld bekijken, klik dan hier voor de handleiding.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Goeie vraag want ik weet nu nog altijd niet welke firewall je gebruikt en welke provider ( Belgacom, telenet) je gebruikt.

Het is wel raar dat door je IE opnieuw in te stellen je probleem even opgelost is.

Windows xp is al een tijd geleden bij mij, vindt je via configuratiescherm iets terug over welke firewall je gebruikt?

Zet die dan als test even uit en kijk of je het probleem dan nog hebt.

Maar het is niet zeker dat het probleem daarmee opgelost raakt.

Voer ook onderstaande eens uit:

Download CCleaner. (Als je het nog niet hebt)

Installeer het (Als je niet wil dat Google Chrome op je pc als standaard webbrowser wordt geïnstalleerd, moet je de 2 vinkjes wegdoen !!!) en start CCleaner op. Klik in de linkse kolom op “Cleaner”. Klik achtereenvolgens op ‘Analyseren’ en 'Schoonmaken'.

Klik vervolgens in de linkse kolom op “Register” en klik op ‘Scan naar problemen”. Als er fouten gevonden worden klik je op ”Herstel geselecteerde problemen” en ”OK”. Dan krijg je de vraag om een back-up te maken. Klik op “JA”. Kies dan “Herstel alle geselecteerde fouten”.

Soms is 1 analyse niet voldoende. Deze procedure mag je herhalen tot de analyse geen fouten meer aangeeft.

Sluit hierna CCleaner terug af.

Wil je dit uitgebreid in beeld bekijken, klik dan hier voor de handleiding.

heb windowns firwall,en provider is belgacom

heb cclener gebruikt ,die heb ik dus staan

hoop dat het opgelost is nu

ga alvast eens proberen

heel veel dank

groetjes gerda

Link naar reactie
Delen op andere sites

 Delen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.