Ga naar inhoud

Router - Alleen lokaal


Aanbevolen berichten

Enkele weken geleden werd er bij mij Fibernet geïnstalleerd. Nu werd er in mijn kelder de modem vervangen door een modem die ook een draadloos signaal uitzendt. Daar dit signaal niet sterk genoeg is om op de eerste verbinding op internet te surfen, installeerde ik een router op de eerste verdieping. Aldus werd er ook een ethernet kabel van aan deze modem/draadloze router doorgetrokken naar de eerste verdieping. Ik installeerde net mijn router correct, maar als ik verbinding met deze router maak heb ik enkel een lokale verbinding. Hoe kan ik dit probleem oplossen?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Mijn excuses, had in eerste instantie dit geprobeerd, de router met de zelfde IP ingesteld en dergelijke.

Maar uiteindelijk werkte dit niet, vandaag heb ik mijn router gereset en terug de installatieprocedure gestart maar de router gaf geen 'internet' door. Daarmee dacht ik dat dit een ander soort probleem was.

Want toen ik vorige week de router voor het eerst installeerde, krijg ik wel al 'internet' door i.p.v enkel lokaal, nog voor ik de router naar de zelfde instellingen bracht als de telenet router.

Kan u mij hierbij soms helpen, wat ik hieraan kan doen aan dit enkel lokaal?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.